Turkish Airlines

mokaaja1

Jouduin alottamaan uuden ketjun koska vanhoihin ei voi kirjoittaa :( mutta siis. Olen varaamassa lentoa Istanbuliin, ja olin laittanut kaikki tiedotkin. Sitten huomasin että alla luki "mandatory field only for Turkish citizens". Ennen syntymätietoja on joku tyhjä laatikko, onko kyseessä juurikin vaan turkkilaisille tarkotettu juttu vai pitäsikö munkin laittaa siihen jotain? Vai mitä sillä tarkotetaan? Tolle syntymätietoosiolle on oma osa "Turkish Citizenship No Date Of Birth". Onko kukaan varannut THY:n sivuilta lippuja että osais auttaa.. :D

8

251

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, voi

Jos ET ole turkkilainen, niin unohda kohta

• mokailija1

Eli en täytä syntymätietoja ollenkaan?

• voi, voi 2

Jos siinä lukee, koskee vain turkkilaisia, niin silloin et täytä siihen kohtaan mitään mutta muista myös tämä uusi juttu:
      Vuodenvaihteesta alkaen passin on oltava voimassa vähintään viisi kuukautta Turkkiin saapumisesta, muuten maahan ei välttämättä edes pääse
      Lainaus Rantapallon suvuilta

• Pallo pomppii

Rantapallostahan ne hyvät neuvot löytyvätkin, siinä on niin tyhjänpäiväinen julkaisu/sivusto.
      Rantapallo pomppii pom pom pom.
      Lentoyhtiön sivuilta ne ajankohtaiset ja oikeat tiedot löytyvät.

• voi, voi 3

Sattuipa Rantapallon juttu juuri ennen vastausta silmään. Kyllä uskon että Rantapallo kirjoittaa myös oikeaa tietoa, onko lentoyhtiöllä velvollisuus kirjoittaa jokaisen maan sisääntulovaatimuksia, niistä pitää jokaisen ottaa itse selvää.

• 2+14

Toi verkkosivu on kieltämättä aika epäjohdonmukainen - siinä ei ole kovin selvää koskeeko tuo pakollisuus vain tuota citizenship numberia vai myös syntymäaikaa. Itse kirjoittaisin, tosin todennäköisesti varauksessa ei pääse eteenpäin, jos tuo syntymäaika on pakollinen, ja sitä ei anna.

Yllättävän halpoja lentoja noilla: HEL-IST -menopaluu €99,-

• skkkk

jätät sen kohdan tyhäksi. Itse olen aina saanut kuitenkin liput. Ja sen passin pitää olla voimassa 6kk matkan päättymisestä, ei viisi.

• voi, voi 4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      919
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      803
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      613
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      160
      560
    Aihe