Olen miettinyt..että.. uuteen asunnonvaihtopörssiin on kerääntynyt jo yli 1000 asunnonvaihtoa hakevia henkilöitä.Mutta luulen ,että on melkein helpompaa voittaa lotossa ,kun löytää vaihto-asunto sieltä. Asun itse aivan ihanassa asunnossa Itä-Helsingin alueella ja en vaihtaisi tästä,jos ei olisi ihan pakko,elämän tilanteen muuttumisen takia. Suurimmalla osalla on jyrkkä EI tänne suuntaan. Täällä oikeastaan kaikki on lähellä ja hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan. Mielestäni liika tarjonta joillekin saa pään sekaisin ja sitä haetaan sitä "täydellistä" asuntoa loputtomiin...
Vastaukset 4
- vvvv1
Ihan uteliaisuuttani kysyn että minne itse haet vaihtoa? Asun itse idässä ja etsin idästä isompaa mutta useammat idän vaihtajat haluavat pois idästä....
- Sanastoprykkale
Sama havainto tehty täällä. Kovasti vaatimuksia pitää olla, täytyy olla sitä ja tätä. Normaali perussiisti asunto ei kelepaa tuskin kukaan vartavasten heitä varten remontteja alkaa ominkustannuksin tekemään ellei taloyhtiö ole sitä tehnyt...kun jotkut odottaa laminaattilattiaa,lasitettua parveketta sun muuta ei sellaisia joka yhtiössä ole. Vuokra maksimitkin on joskus alakanttiin haku-alueeseensa nähden. Kauan varmasti saavat etsiä riippumatta mistä etsivät jos aikovat noilla kriteereillä päästä "paikkaan parempaan" :)
- Kantsussa Koti
Loppupäätelmäni on tämä: Stadin asunnot on nykyään niin hyvätasoisia että ei helposti hyvästä halua lähteä pois.
Näin on minunkin kohdalla. Ja jos sattuu vielä olemaan rauhallinen asuinalue ja talo/rappu ei uskalla lähteä riskillä vaihtamaan.
Mielestäni pohjapiirustus on myös tärkeä nähdä, olisi hyvä jos porukat jaksaisivat vaikka piirtää ja skannata sellaisen että vähän tietäisi millainen on vaihtoasunto.
t. tyytyväinen kannelmäkeläinen - Anonyymi
Samaa mieltä olen . Olen asunut Itä-Helsingissä ( Vuosaaressa) yli 30 vuotta. Olen vaihtanut muutaman kerran sisäisesti. Siis heka asunnosta kyse. Nykyään ihmiset haluavat muuttaa kantakaupunkiin. Seuraan pörssiä, ja monessa vaihtolimoituksessa mainitaan nimenomaan että Ei Itä-Helsinkiin.. mikä tässä on vikana. Hei haloo ihmiset. Asumme kaupungin asunnossa. Miksi nirsoilla. Sitten vaaditaan vaikka mitä. Pitää olla sitä ja tätä. Ja niinedelleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651350
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S731296Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei8990Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125936- 109919
- 50843
- 38793
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.84766Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42756- 77745
- 53718
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66691Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev141665Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee30636- 55615
- 62597
- 95541
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?23528- 58520
- 60514