HEKAN asunnonvaihtopörssi

lottovoittoa oottaen

Olen miettinyt..että.. uuteen asunnonvaihtopörssiin on kerääntynyt jo yli 1000 asunnonvaihtoa hakevia henkilöitä.Mutta luulen ,että on melkein helpompaa voittaa lotossa ,kun löytää vaihto-asunto sieltä. Asun itse aivan ihanassa asunnossa Itä-Helsingin alueella ja en vaihtaisi tästä,jos ei olisi ihan pakko,elämän tilanteen muuttumisen takia. Suurimmalla osalla on jyrkkä EI tänne suuntaan. Täällä oikeastaan kaikki on lähellä ja hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan. Mielestäni liika tarjonta joillekin saa pään sekaisin ja sitä haetaan sitä "täydellistä" asuntoa loputtomiin...

4

3154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vvvv1

      Ihan uteliaisuuttani kysyn että minne itse haet vaihtoa? Asun itse idässä ja etsin idästä isompaa mutta useammat idän vaihtajat haluavat pois idästä....

    • Sanastoprykkale

      Sama havainto tehty täällä. Kovasti vaatimuksia pitää olla, täytyy olla sitä ja tätä. Normaali perussiisti asunto ei kelepaa tuskin kukaan vartavasten heitä varten remontteja alkaa ominkustannuksin tekemään ellei taloyhtiö ole sitä tehnyt...kun jotkut odottaa laminaattilattiaa,lasitettua parveketta sun muuta ei sellaisia joka yhtiössä ole. Vuokra maksimitkin on joskus alakanttiin haku-alueeseensa nähden. Kauan varmasti saavat etsiä riippumatta mistä etsivät jos aikovat noilla kriteereillä päästä "paikkaan parempaan" :)

    • Kantsussa Koti

      Loppupäätelmäni on tämä: Stadin asunnot on nykyään niin hyvätasoisia että ei helposti hyvästä halua lähteä pois.

      Näin on minunkin kohdalla. Ja jos sattuu vielä olemaan rauhallinen asuinalue ja talo/rappu ei uskalla lähteä riskillä vaihtamaan.

      Mielestäni pohjapiirustus on myös tärkeä nähdä, olisi hyvä jos porukat jaksaisivat vaikka piirtää ja skannata sellaisen että vähän tietäisi millainen on vaihtoasunto.

      t. tyytyväinen kannelmäkeläinen

    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen . Olen asunut Itä-Helsingissä ( Vuosaaressa) yli 30 vuotta. Olen vaihtanut muutaman kerran sisäisesti. Siis heka asunnosta kyse. Nykyään ihmiset haluavat muuttaa kantakaupunkiin. Seuraan pörssiä, ja monessa vaihtolimoituksessa mainitaan nimenomaan että Ei Itä-Helsinkiin.. mikä tässä on vikana. Hei haloo ihmiset. Asumme kaupungin asunnossa. Miksi nirsoilla. Sitten vaaditaan vaikka mitä. Pitää olla sitä ja tätä. Ja niinedelleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe