O: FitTrack MU2 aktiivisuusranneke.(TuYou MU2)

wqccc

Myyn pois pari päivää käytössä olleen aktiivisuusrannekkeen.Väri musta.Mukaan myös latausjohto, tulostetut ohjeet suomi(lyhyt) ja laajempi englanti.Laatikko.En tottunut pitämään yöllä ranteessa.(suojamuovi vielä päällä lasissa)

Superkätevä aktiivisuusranneke tarkkailee aktiivisuustasoa, sekä unen laatua että määrää puolestasi. Sinun tarvitsee vain kiinnittää laite ranteeseen ja ladata älypuhelimeen sovellus, jonka avulla saat laitteesta kaiken mahdollisen hyödyn irti.

Tämä laadukas ja erittäin helppokäyttöinen aktiivisuusmittari antaa tärkeää tietoa päivärytmistäsi niin kuntoilu- kuin lepopäivinäkin. Se toimii erinomaisena kannustuksena liikkumiseen ja terveellisiin elämäntapoihin.

Ranneke on yhteensopiva iPhonen iOS- ja Androidin 4.3 järjestelmien kanssa. Puhelinsovellukseen saa syötettyä henkilökohtaiset tiedot (pituus, ikä, paino, sukupuoli ja tavoitteet), jolloin sovellus siirtää ne rannekkeeseen ja tiedot tulee mitattua oikeiden mittojen mukaan. Rannekkeessa on akku, joka on helppo ladata mukana tulevan USB-latausjohdon avulla.

Ominaisuudet:

Laitteen perusnäytössä näkyy kellonaika ja päivämäärä sekä käytössä olevat toiminnot.
Rannekkeesta näkyy myös kalenteri
Laite mittaa aktiivisuutta johon sisältyy mm. aktiivisuusaika tunteina, askelmäärä, kuljettu km-määrä sekä kulutetut kalorit.
Näytöstä pääset seuraamaan myös untasi klo 20.00-9.00 väliseltä ajalta. Se näyttää syvän unen määrän sekä kevyen unen määrän tunteina,levottomat ajanjaksot minuutteina sekä lyhyet heräämisajanjaksot minuutteina.
Rannekkeeseen saa asetettua myös kaksi erilaista herätystoimintoa: älykäs herätys ja normaali herätys.
Bluetooth-toiminnon avulla saat siirrettyä tietoja rannekkeesta älypuhelimeen
Tarkka seuranta, selkeä ohjelmisto ladattavissa puhelimeen (ilmainen)
CE, FC, RoHS -hyväksytty
Yhteystiedot: https://www.huuto.net/kohteet/fittrack-mu2-aktiivisuusranneketuyou-mu2/347218737

10

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virvuli

      ohjelmisto ladattavissa puhelimeen (ilmainen) mikä sovellutus tähän sopii. mulla sama ranneke mutta en löydä oikeaa? Voisitko neuvoa minua. Kiitos

    • dfee
    • fitnessss
      • jflwkjoewiu

        Pitää valita lisäksi valikosta vasemmalta: Android App-MU2&MU3


    • juokkilo

      ostin tän kyseisen laitteen kanssa.. latasin tän ohjelmiston puhelimeen ja kun yritän siirtää tietoja kelloon (pituus ym.) tulee teksti "there is no need to sync user information to the watch on purpose in current version." osaisko joku auttaa mitä teen?

    • pkk34

      Osaisiko joku auttaa?Ostin jokunen aika kyseisen kellon ja latasin puhelimeen sovelluksen mut bluethootilla ottaa yhteyden kelloon
      mut kysyy salasanaa

    • kellokalle

      taitaa olla lintuantin vehe....ostin kahella kympillä (norm,40E) kävin testaan pimeessä vessassa tota taustavaloo niin ei hääppöseltä näytä...saanähä...tai sit en osaa käyttää mut palautan jos toi taustavalokaan ei tuosta kunnon latauksen jälkeen tuon kummemmaks muutu kun utuinen sinertrys kellotaulussa ??? saattaa olla saappanähä vehkeitä??

      • nomiehänsevuan

        alkukankeutta oli vähäsen. Kyllä se kahenkympin arvonen on ku nyt opin eka vähän käyttään. Meneepähän ainakin rannekellosta :) itellä tuli se brobleema eteen et luureihin missä on windows käyttis niin en ainakaan ite saanu bluetootilla sopivaa sovellusta. Meneehän toi itekseenkin ainut että siellä on jotkut oletus pituudet/iät jne... joita ei kai sit saa kun sovelluksesta sinne?? onko jollakin enempää tietoo et voiko läppäriin jossa bluetooth yhteys saada ko. rannekkeeseen ohjelmaa?


      • lafkato
        nomiehänsevuan kirjoitti:

        alkukankeutta oli vähäsen. Kyllä se kahenkympin arvonen on ku nyt opin eka vähän käyttään. Meneepähän ainakin rannekellosta :) itellä tuli se brobleema eteen et luureihin missä on windows käyttis niin en ainakaan ite saanu bluetootilla sopivaa sovellusta. Meneehän toi itekseenkin ainut että siellä on jotkut oletus pituudet/iät jne... joita ei kai sit saa kun sovelluksesta sinne?? onko jollakin enempää tietoo et voiko läppäriin jossa bluetooth yhteys saada ko. rannekkeeseen ohjelmaa?

        miten sait sen toimimaan ? minulla pyytää yhdistäessä bluetoothilla pin koodia ja ei ollut 0000 miten tuon värkin saa pelaamaan ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3649
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1476
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1192
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1013
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1001
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      839
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      760
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      758
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      755
    Aihe