Kun rahaa auton hankintaan on max 3000 € , niin mitenkäs twingo täyttäisi nuo käyttöauton tarpeet?
Twingo käyttöautona ?
6
1376
Vastaukset
- Anti-ranska
Älä osta Renaulttia äläkä muutajaan ranskalaista autoa. Ne ovat aina rikki. Kokemusta on.
Kusetusta koko mainos
http://www.renault.fi/twingo/esittely?utm_source=rtb&utm_medium=display&utm_campaign=twingo - rellulla mennään
Hyvin se täyttää jos ei tarvitte moottoritiellä ajella kovin paljoa. Kaupunkiautohan se onkin.
Japanilaisia kannattaa välttää, kun ne ruostuu Suomen kosteassa ilmastossa. Ja fukushiman onnettomuuden jälkeisiä japsiautoja on syytä karttaa kuin ruttoa terveydellisistä syistä. Toki 3 tonnilla ei taida vielä niin uutta saadakaan - Hienosti täyttää
Tuolla rahalla saa noin seitsemän vuotta vanhan twingon. Ajoltaan se on enempi kaupunkiauto ja äänieristys on pikkuautomainen. Kannattaa katsoa, että jakohihna on vaihdettu, niin saa huolettomia kilometrejä pienellä rahalla. Polttoainetta kuluu vähän ja vakuutusmaksut on halpoja. Kori ei pahemmin ruostu. Rengaskoko on myös edullien. Liikuteltava takapenkki lisää mukavasti tavaratilaa.
Twingo on yksinkertainen rakenteeltaan ja erittäin kestävä. Katsele myynti-ilmoituksia, niin 20 vuotta vanhoista käydään kauppaa ja niissä on mittarissa niin hirveästi kilometrejä, että toyoteroa hirvittää. - Saksie
Osta vaan rauhassa Twingo. Meidän kulutuksessa on jo toinen. Paras kauppakassi.
- Toinenkyselijä
Mitkä ovat ne Twingon heikommat kohdat ? Eli kyse on 1 koppasesta. Pyörälaakerit ilmeisesti ollut kulutustavaraa..mutta se ei ole iso homma vaihtaa. Onko 16 v kone peruskestävä ? I ja II Cliosta jonkin verran kokemusta , muttei niistäkäänmitenkään paljon. Se on ainakin ihan ok auto
- DGC
Twingosta en osaa sanoa, mutta minulla on 1.2. 16v kone omassa Cliossani. 273tkm takana ja toimiihan se. Sen lisäksi pidän sen suunnittelusta, jossa on pyritty jättämään kaikenlaista ylimääräistä pois. Siinä ei ole EGR:ää, nokka-akselin asennontunnistinta ja ilmamassamittarin sijaan siinä on MAP-anturi. Yksi nokka-akseli on riittänyt ranskalaiselle suunnittelijalle, venttiilit säädetään manuaalisesti hydraulinostimien sijaan. Minä juotan omalleni lähinnä E85:ttä viritysboxia apuna käyttäen.
Siinä on ollut yksi paha vika: Kampiakselin hihnapyörän kohdistuskiila oli murtunut ja hihnapyörä ja sen myötä jako pääsi liikkumaan. Tämä ei ehtinyt aiheuttaa vaurioita, mutta käynti meni huonoksi kun jako oli joitakin aseteita pielessä ja kesti uskomattoman kauan, ennen kuin löysin todellisen vian. Hihnapyörien merkeistä katsottuna jako oli kohdallaan, mutta en osannut aavistaa että hihnapyörä ei ollut kohdistettu kampiakseliin oikein. Auton huoltohistoriassa on edellisen omistajan aikainen korjaus jossa alkuperäisenä syynä on olllut varmaankin jakohihnan katkeaminen. On mahdollista että sillä (tai sen korjaamisella) on jotain tekemistä tuon hihnapyörän hajoamisen kanssa. Jakohinan vaihtoväli on 90tkm, tuo korjaus oli kohdassa 92tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070