Antakaapa ystävät hintatietoa Hurghadan taxfreehinnoista (tupakka, alkoholi) ja lisäksi kiinnostaisi kannattaako ostaa ko. tuotteita taxfreestä vai Hurghadan kaupungilta ?
Entä saisikos hyviä menovinkkejä iltaviihteelle siirryttäessä? Kiitti etukäteen.
Taxfree Hurghadassa
3
1740
Vastaukset
- Markku
Sulla on 48 tuntia aikaa maahan saapumisesta ostaa länsimaisia tuotteita taxfreekaupasta, joita on mm. Hurgadassa useampikin. Passi mukaan, maksa esim.Visalla niin saat parhaan kurssin. 2 viikkoa sitten LM-kartonki 5 dollaria ( max.ostos 3 kartonkia/hlö) ja litran Finlandiavotkapullo 7 dollaria. Paikallisia juomia saa ostaa myöhemminkin mutta ovat kovasti pontikan makuisisa...
- Hurghada
Alkoholin hinnoista en tiedä; emme vierailleet ollenkaan tax free -myymälässä, mutta tupakka oli halvimmillaan 4,5 puntaa/aski!!! Paikka oli vastapäätä Aqua hotellia/discoa?! Siinä oli paikallinen ruokakauppa jonka aulassa oli tupakkamyymälä.
- Lämpöön
Onko se niin että yhden kartongin tupakkaa saa tuoda Suomeen. Eli jos näin on polttakaamme siis paljon siellä kun kerta on niin halpaa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900