kertokaa jotaa hyviä kanin nimiä! :)
Kanin nimiä???
13
732
Vastaukset
- Cherryy
en oikeen tiiä mitään hyvii nimii...
mut mun oman kanin nimi on Kirsi..x) koko nimeltään: Kirsi-Kyllerö-Kultsi-Boltsi :D xD
mut vaikka Töpö taikka Nöpö. ne on söpöi nimii x)- Mongusti
hmmm....dangerous dan mcboo,Coconut.
Meidän kanien nimet ovat:Blubbe,Kirsu,muru,kultu,Acantus,Believed Blue,Rusakko,Gingerbread boy,rääpäle ja reppana(tavallaan "kaksoset"),pomppis. Muilla ei sitten ole nimiä koska ne ovat myynnissä tai sitten vasta poikasia.
Että tuossa oli jo aika monta nimeä joista voi sitten valita;) - Höppänä
Mongusti kirjoitti:
hmmm....dangerous dan mcboo,Coconut.
Meidän kanien nimet ovat:Blubbe,Kirsu,muru,kultu,Acantus,Believed Blue,Rusakko,Gingerbread boy,rääpäle ja reppana(tavallaan "kaksoset"),pomppis. Muilla ei sitten ole nimiä koska ne ovat myynnissä tai sitten vasta poikasia.
Että tuossa oli jo aika monta nimeä joista voi sitten valita;)Minun edesmennyt kanini oli JUUSO. Oli todella nimensä veroinen ihana pupu.
- kani@bunny
Juuh! Mustalle pupulle paras nimmu on Laku! Josta saa väännettyy Laksu, Lassi, Laksukka, Lakritsi, Lalli...Ja sitten Tofu on kiva nimi kans!...Tohvi, Tohveli, Tohvelieläin..Usva-nimi sopii harmaalle pupulle!
p.s. Jos mietit pupulles nimmuu, niin eti googlella ihan vaan "kanien nimiä":llä...Netis on nimipäiväkalentereja, niist saa hyvii vaihtoehtoja nimex!!! :) - Ewe
Suloisia kanin nimiä ovat Tara, Bella, Nöppö, Roope, Rita, Lex=)
Itse annan kanilleni nimeksi Tara=) - mika
Meillä vaaleen ruskea kani (ihan kanelin värinen)
- tiia
Mun kanin nimi on Alffi. Se on musta söpö poika=)
- iiiiiiiiiitu
tuure on hyva poika kanille
- Korhosen_kani
Morhokorva
- Pupu_Jussi
Himo nylkyttäjä
- pöä
omien kanijeni nimet on JESSICA ja PÖRRI( naaras se jessica ja uros pörri)
- Anonyymi00015
Elmeri
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä302357Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri351682Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241443- 891432
- 1351115
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624926Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240901IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl30899kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!16804