kertokaa jotaa hyviä kanin nimiä! :)
Kanin nimiä???
11
657
Vastaukset
- Cherryy
en oikeen tiiä mitään hyvii nimii...
mut mun oman kanin nimi on Kirsi..x) koko nimeltään: Kirsi-Kyllerö-Kultsi-Boltsi :D xD
mut vaikka Töpö taikka Nöpö. ne on söpöi nimii x)- Mongusti
hmmm....dangerous dan mcboo,Coconut.
Meidän kanien nimet ovat:Blubbe,Kirsu,muru,kultu,Acantus,Believed Blue,Rusakko,Gingerbread boy,rääpäle ja reppana(tavallaan "kaksoset"),pomppis. Muilla ei sitten ole nimiä koska ne ovat myynnissä tai sitten vasta poikasia.
Että tuossa oli jo aika monta nimeä joista voi sitten valita;) - Höppänä
Mongusti kirjoitti:
hmmm....dangerous dan mcboo,Coconut.
Meidän kanien nimet ovat:Blubbe,Kirsu,muru,kultu,Acantus,Believed Blue,Rusakko,Gingerbread boy,rääpäle ja reppana(tavallaan "kaksoset"),pomppis. Muilla ei sitten ole nimiä koska ne ovat myynnissä tai sitten vasta poikasia.
Että tuossa oli jo aika monta nimeä joista voi sitten valita;)Minun edesmennyt kanini oli JUUSO. Oli todella nimensä veroinen ihana pupu.
- kani@bunny
Juuh! Mustalle pupulle paras nimmu on Laku! Josta saa väännettyy Laksu, Lassi, Laksukka, Lakritsi, Lalli...Ja sitten Tofu on kiva nimi kans!...Tohvi, Tohveli, Tohvelieläin..Usva-nimi sopii harmaalle pupulle!
p.s. Jos mietit pupulles nimmuu, niin eti googlella ihan vaan "kanien nimiä":llä...Netis on nimipäiväkalentereja, niist saa hyvii vaihtoehtoja nimex!!! :) - Ewe
Suloisia kanin nimiä ovat Tara, Bella, Nöppö, Roope, Rita, Lex=)
Itse annan kanilleni nimeksi Tara=) - mika
Meillä vaaleen ruskea kani (ihan kanelin värinen)
- tiia
Mun kanin nimi on Alffi. Se on musta söpö poika=)
- iiiiiiiiiitu
tuure on hyva poika kanille
- Korhosen_kani
Morhokorva
- Pupu_Jussi
Himo nylkyttäjä
- pöä
omien kanijeni nimet on JESSICA ja PÖRRI( naaras se jessica ja uros pörri)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1463725Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1133703Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242524Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481302Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut261108- 137895
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah32892Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34774