Tänään betaversion keskustelussa Elina ilmoitti että Yhteisö lopetetaan uudistuksen myötä! Törkeää kun asiasta ei ole mitään kerrottu, tiedotettu.
Ristiriitaista tietoa siltikin asiasta, toisaalla kerrottu että yksityisviestit säilyvät???
Yhteisö loppuu uudistuksen myötä!!!
6
210
Vastaukset
- Ookoooookkeei
Jos täällä ei saa asioista puhua niin kuin ne on, niin sama lopettaa. Luotseilta ilmeisesti lähtee viestejenpoisto-oikeus?
Tottakait nää viheliäiset provokaattori pesät lopetetaan, varsinki ku minä sain jo vuosia sitten kaiken huvin irti idiooteista, jotaka ihan tosissaan tänne kirjoittelee. :D
- ihaan pihalla
Mikä on yhteisö?
- palvelu pelaa..
Sivun yläreunassa on suomi24 palveluita, myös yhteisö. Käy katsomassa.
- Yhteisö loppuu :(
Jos jotain tallessa Yhteisön sivuilla, pian otettava talteen. 28.1. jälkeen ei enää ainakaan ilmoituksen mukaan enää onnistu:
http://www.suomi24.fi/uudistus#muistilista Harmi. Yhteisö on eniten käyttämäni palvelu Suomi24:ssa. Yhteisöstä näki, ovatko kaverit kirjautuneena sisään ja milloin ovat kirjautuneet edellisen kerran.
Treffien käyttö ei ole soveliasta varatulle eikä siten korvaa menetystä. Sähköposti on käytettävyydeltään huonompi kuin yksityisviestit, joita en toki ole käyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893451
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442847Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141946