RATKAISU KAIKKIIN ONGELMIINNE!

Totta tämä on

Minulla on täysin toimiva ratkaisu teille ja monille muille ainaisille valittajille.
VAIHTAKAA SE PER­KELEEN SÄHKÖPOSTI netistä löytyy kymmenittäin s-posteja jotka eivät ole jatkuvasti epäkunnossa!

Mene sivulle www.google.fi Ja kirjoita hakusanaksi sähköposti, tuntuuko ylitsepääsemättömältä?

Mikä tässä asiassa on niin vaikeaa, vai sekö tässä onkin ajatuksena kun saa VALITTAA JA RUIKUTTAA esim. kun s-posti ei toimi ja lasku pitäisi maksaa sillä samalla minuutilla tai muteen menee 300 työntekijän firma konkurssiin.

Valitetaan ja itketään mitä pienenmistäkin asiasta. Sehän näillä palstoilla näyttää olevan tarkoitus. Ja pojat 20-55v käykää ostamassa nyt hamekangasta itsellenne!

4

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi! Olen tuota jo aikaisemminkin ehdottanut. Kaikille tuo ei mene jakeluun. itselläni on muitakin sähköpostiosoitteita.

• JaEi enää valituksia

Tässä näemme fiksun käyttäjän joka ei hyväksy S24 ala-arvoista palvelua. Nyt muutkin ottakaa hänestä mallia ja vaihtakaa sähköpostinne toimivaan.

• JaEi enää valituksia kirjoitti:

Tässä näemme fiksun käyttäjän joka ei hyväksy S24 ala-arvoista palvelua. Nyt muutkin ottakaa hänestä mallia ja vaihtakaa sähköpostinne toimivaan.

Kysymys ei ole suomi24 palveluista, tai siitä etten hyväksyisi toimintaa. Kyllä ne taatusti parhaansa yrittävät ja onhan kyse myöskin chatinkin puolesta, ei pelkästään keskustelusivuista. Minä ymmärrän, että muutosprosessi vie aikaa enemmän kuin 1kk. Minulla on sähköposti toiminut moitteettomasti.

• suoli24.fi

Tuskin sinne sähköpostilootaan on tulossa kovin tärkeää postia, jos on suomi24:n sähköpostin ottanut käyttöön. Ei kukaan itseään kunnioittava edes roskapostitusta varten avaa täältä mitään suolilootaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4974
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1762
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1622
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1574
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1448
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1207
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1180
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1129
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1111
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1064
    Aihe