Metallialalla matala älykkyys
12
303
Vastaukset
- Enimmäkseen
Keskimäärin tietysti onkin. Monenlaista suunvenyttäjää tehtaista löytyy.
- metallitollo
Onhan se vähän eri asia räkiä pillillä saumaa kuin suunnitella toimistossa tietojärjestelmiä ;)
- monenalantaitaja
Olen suunnitellut tietojärjestelmiä ja koneistanut. Työt olivat mielestäni vaativuudeltaan samantasoisia.
- Eisaakysyävaikeita
Onhan siellä kilhakkoja poikia.
- Nakkiheiluu
Matalalla älykkyydelläkin voi oppia todella taitavaksi ammattimieheksi, kun nekin oppii tekemällä ja kokemuksesta.
- KeijoWaterhead
>metallialalla matala älykkyys
>tutkimus tehty USA:ssa.
juuh elikkäs - älli-tälli44
Typerin tyyppi yleensä pitää eniten mölyä itsestään oli ammatti mikä tahansa.
- saamapuolella
Tämän voin kompata
- TyötäVain
Kannattaa sitä jotain itsestäänkin kertoa. Positiivinen mikä tahansa on parempi kuin negatiivinen ei mitään. Älykkyyttäkin on monenlaista ja lähtökohtia.
- brainmonster
No metallille yleensä hakeutuu ne, jotka ei kaipaa mitään haastetta työhönsä, vaan riittää että yksinkertaisia metallihommia tekemällä pystyy kustantamaan viikonloppuviinaksensa. Sama se on kyllä vaikka rakennus-, varasto-, tai hoitoalalla. Yksinkertaisia ja tylsiä töitä joiden parissa ei aivonystyrät pahemmin rasitu.
- Yritttäjä
Metallialalla myydään AMATTITAITOO! Ite ainakin yli 30vuoden yrittäjä kokemuksella näin voi sanoa! Joo pakolliset koulu meni nippa nappa seiskan keskiarvolla souvat!!
Töitä on nytkin hyvin miksei olisi? Tienestit "riittävät" Talot ja lelut maksettu.
Hullu saa olla muttei tyhmä!!! - nahkurinorsilla
Taitaa TYÖN arvostus olla huono? No lukekaa yliopistossa maisterintutkintoja ym sitten kunnan virastoon leikkitöuhin! No toiset vaan oppii kuuttakieltä ym ym duunareitakin tarvitaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1263730Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442078Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5950- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61845En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30840- 43761
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies96750