Nettiyhteydet

somettaja1000

Kannattaako ostaa prepaid sim-kortti Nykistä viikon lomalle? Onko ilmasia WiFiä julkisissa paikoissa, kahviloissa jne...Ainakin hotellissa on.

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyc2

Ilmainen Wi-Fi löytyy ainakin jokaisesta Starbucks -kahvilasta!

• liksjdlödsjöj

Melkein jokainen baari, kahvila, pikaruokapaikka antaa ilmaisen Wi-Fin käyttöön.

• NuevaYork

Itse olin juuri hiihtolomalla Nykissä ja omalle kohdalle osui hotelli ,jossa ei ollut ilmaista Wifiä.. Kaupungilta löytyy hyvin verkkoja. Niitä oli mm. MadisonSquareGardenissa, tavarataloissa (Macys ja J.C.Pennys) sekä ketjuissa (Starbucks ja BurgerKing). Ei kannata ostaa omasta mielestä pre-paidia.

• Käynyt

Hyvin on verkkoja, mutta itsellänikin kokemusta NY:ssa hotellista, jossa ilmainen verkko oli vain julkisissa tiloissa. Samaan olen törmännyt muuallakin USA:ssa. Seuraavalla kerralla ajattelin ottaa pre paidin, jos löydän sopivan.

• LAKim

You won't find a free internet at hotels because that is how they make money. Walk across the street to have breakfast at McDonald's and you have a free internet access. Like somebody said earlier Starbucks and other coffee shops usually have free internet these days. You can buy a SIM card for a month for $45 which includes unlimited local calling (USA and Canada) texting and internet. It also includes calling landlines in Finland for about 200 minutes per month and 100 minutes if you call cell phones in Finland. Go to www.gosmartmobile.com and see oyurself. Hope this helps.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40