Ilkka vitun Remes

vittuuntunut lukija

Luin eilen illalla tämän kyseisen idiootin rustaamaa teosta "pääkallo kehrääjä". Parin ensimmäisen rivin jälkeen alkoi jo oksettaa ja pari sivua eteenpäin niin jo palkki lensi. En tiedä johtuiko se viinan määrästä vai tämän apinan keskushermostoa syövyttävästä kirjoitustyylistä. Mahdollisesti molemmista. Muistaakseni olin sivulla 12, kun kun päässä pimeni ja vaivuin psykoosiin. Kouristelin lattialla ja odotin milloin tämä Remes pamahtaa takaovesta sisään ja pilkkoo minut kirveellä palasiksi. Aamulla heräsin autotallin lattialta silmukalla varustettu köysi kaulassa. Syötyäni aamupalaksi puolikkaan porkkanan etsin käsiini tämän pahoilaisen luomuksen ja sytytin sen palamaan olohuoneen lattialla. Kävin nopeasti tupakalla ja kun palasin huomasin verhojen ja uuden sohvani olevan tulessa. Juoksin pihalle karkuun, yritin rauhoittua ja soittaa hätänumeroon. Samassa huomasin kuinka kaunis omakotitaloni räjähti taivaan tuuliin.

Kiitos vitusti Ilkka!

15

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sienimies
    • kaunosielu64

      Rakas "vittuuntunut lukija"!

      Olet herkkä ihminen. Kielentajusi on monipuolinen ja avara. Herkkyydestäsi johtuen kirja-arvostelut eivät ole omintasi. Lahjasi viittaavat huumorilehtien yleisönosastokirjoituksien laatijaksi. Olisipa "Pahkasika" vielä, mutta kun ei ole. Kuinka sitä kaipaankaan!

      • Aina_sattuu_ja_tapahtuu

        Mielestäsi varmaan Ilkka Remeksenkin kannattaisi siirtyä huumorikirjailijaksi. Jonkinlaisena parodiana Remeksen tekstistä minä ainakin tuota avausta pidin.


    • 45464

      Meillä vilkkuu sateenkaariperseet kaiken aikaa toistemme luona

      Hei Se Aravakatseinen & EvakkoPoika

    • Xizor

      Tuo on toinen niistä Remeksen kirjoista jotka olen lukenut. Aika kömpelö kirjoitustyyli kyllä, mutta ärsyttävin piirre taitaa olla se, että jossain vaiheessa pitää alkaa esitelmöidä jostain aiheesta vain sen takia, että hän on vaivautunut ottamaan asiasta selvää. Oksennetaan ne opitut tiedot sinne muun tekstin joukkoon ilman harkintaa siitä, miten ne sinne sopivat. Sen pitäisi olla romaani eikä mikään tenttipaperi.

    • nominävain

      Ilkka Remes on hiukan laiska kirjailija. Ensimmäistä teostaan varten hän luki kaiken suomen sotahistorian läpi, eikä sen jälkeen ole tainnut juuri historian kirjoihin uppoutua, vaan on käyttänyt noita kerran kerättyjä taustatietoja liki kaikkeen kirjoittamiseensa. Kysehän ei ole siitä että Remes (petri pykälä) olisi huono kirjailija, lukijat ovat ostaneet hänen teoksiaan niin paljon, että herra elänee herroiksi, oliko Berliinissä vai missä lie. Hän julkaisi riittävän monta vuotta peräkkäin kirjan vuodessa, sai nimeä ja sen jälkeen tulot ovat vakaat. Eiväthän lukijat noita kirjoja osta, vaan lapset ja vaimot lahjaksi miehelleen.

    • pedofiilinmerkki

      Sama juttu. Yritin kerran lukea tuon kaappigayn kirjaa ja oksensin siinä vaihessa kun hän kuvasi olevansa oliko se nyt 13 vai 15 vuotiaan poikansa kanssa jossakin Belgiassa tms ja silittävänsä hänen päätään ja ottavansa hänet viereen sänkyynsä yöksi...

    • Remesfani

      Oho ja aha! Minä luen juuri kolmatta Remestäni ja olen jäänyt ihan koukkuun!
      Vien niitä huomenna siskolle eteenpäin ja kehuin jo ihan kamalasti.

      Kiitos Remes, toivottavasti kirjoitat lisää, nautin!

    • Pitkäsylki

      Kirjan lukeminen pistää oksentamaan, voi voi!
      Meinaavat varmaan vanhaksi elää, kun näin persereikää säästävät.

    • RijoKäki

      Ei taida olla koko Ilkka Remestä olemassakaan. Veikkaan että kirjat tehtailee kustantajan palkkaama aloittelevien tekstin rustaajien joukkio tyyliin Alistair MCLeanin myöhäistuotanto..Ainakin sen verran Jerry Cottonmaista räpellystä vaikuttaa olevan. Nimi Myy !

    • hyllystälöytyy

      Turhaan Ilkkaa parjataan. Koittakaapa itse keksi vastaavia tarinoita ja kirjoittaa 400 sivuinen kirja joka vuosi. Ei Ilkka täydellinen kirjoittaja ole, mutta tarinat ovat mukaansatempaavia. Moni kansainvälinen tähti kalpenee. Uusimpia lukuunottamatta olen lukenut kaikki hänen kirjansa. Isäni myös.

    • Viikonnaurut

      Sä olet hieno vitun mies

    • Samaamieltä420

      Oon ihan samaa mieltä sun kanssa ittekki tunnen sukulaisii ketkä lukenu ton paskaläjän kirjoja ja tappanut ittensä sen jälkeen kun tajunnut mihin paskaan ne on sortunut oon nyt käyny 4 viikkoo terapeutilla ton homo paskaläjä kirjailijan jälkeen

      • jgfl584

        Voi tuota kateellisen tuskaa, kun joku menestyy elämässään ja ammatissaan, ja itse ei... ;)


    • Läheskaikkiluettu

      Ilkka Remes on ainoa kansainvälisen tason jännityskirjailija Suomessa. Laiska se ei ainakaan ole, sen verran on jokaisessa kirjassa faktaa mukana että tietää taustatyön kunnolla tehdyksi.
      Sen myönnän että toiseksi uusin eli Jäätyvä helvetti vei multa yöunet ja pyöri mielessä monta viikkoa. En suosittele heikkohermoisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe