WILMA UUDISTUI!!!

WilmaUutuus

Näyttää nyt paremmalta ja etusivua voi mukauttaa. Parempi kuin vanha.

14

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 57658

      Ihan perseestä varsinkin puhelimessa ja jos multa kysytään niin ei ois tarvinnu muuttua vaan sen takia, että voi muokata oman etuseinän haluamallaan tavalla.
      Osa sen sivuista puhelimella ei toimi yhtä hyvin kuin edellisessä versiossa.

      • WilmaUutuus

        Joo toi on kyl totta et kännykässä toimii huonommin, käytin vasta tänään kännykällä, en tiennyt kun aloitin.


    • 1+2=?

      Entinen keltanen ulkoasu parempi. Toi uus näyttää joltaki 10vuotta vanhalta nettisivulta..
      Tää on just tämmöne "miksi korjata jotakin joka on jo hyvä"

    • ---

      Se uushan on sysipaska :D

    • dsfsdfsfd

      Koko vitun Wilma on täysin *erseestä. Koko hommahan näyttää joltain peruskoulun atk-tunnilta tehdyltä harjoitustyöltä.

      Toiminta muutenkin täysin järjetön...esim. olen huoltaja ja yksi lapsi jo Wilmassa eli minulla on tunnukset, jotka on annettu parisen vuotta sitten. Nyt piti toinen ilmoittaa jörjestelmään ja sen takia minun piti nyt tehdä uude tunnukset, jossa onneksi kuitnekin näkyy molemmat. Veikkaan kuitenkin että järjestelmä flippaa viimeistään ensi syksynä kun tulee jokin fiba tietokannassa kun järjestelmä huomaa että siellä onkin periaatteessa kaksi samaa henkilö eri tunnuksilla.

      • perttujuuukyl

        Kannattaa koululta kysyä jos saisit molemmat lapset saman tunnuksen alle. Meidän koulussa on paljon niitä, joilla on kaikki lapset yhden tunnuksen alla ja jopa opettajilla on samassa wilmassa lapsensa.


    • yellowilmaback

      Vittu mitä paskaa.

    • perseanusvittu

      Iso uus parempi ja sen Wilman saa puhelimeen appstoresta

    • dddd_:_:_

      En tykkää uudesta Wilmasta. En pidä väreistä ja "saat itse muokata etusivua" juttu ei oikein pelaa. Jos saisi värejä vaihella tms. mutta joidenkin laatikkojen siirtely?
      Hyh.

    • Jeepäivitys

      Se on parempi ja te joilla se näyttää paskalta se ei toimi. Se on nyt oikein järkevä, helppokäyttöinen ja kaunis. Ja tietenkään kukaan ei pidä siitä koska tämä maa on täynnä niitä vanhassa vara parempi-periaatteella eläviä ahdasmielisiä ihmisiä jotka ei koskaan opi käyttämään mitään uutta! Päivitykset on parempia kuin nykytilanne, jos ei oo niin se korjaantuu uudella päivityksellä. Ei vihaa, me joudutaan kestämään se koska "Jee päivitys!"-ajattelutapa

    • ksödn

      Muuten ihan ok, mut puhelimella iso miinus se, että lukkarissa olevia lisätietoja ei nää. Ennen ne näkyi kun painoi kohtas pitkään, nyt niitä ei nää mitenkään.

    • Fasismia

      Hyvästä ideasta on kasvanut melkoinen opettajien mielivallan väline, josta ei ole kuin haittaa lapselle.
      Kun katselee sitä pohjaa varsinkin tuntimerkinnät kohdasta on kyllä syytä olla huolissaan, mikäli tuo wilman tiedostot seuraavat lasta Lukioon asti.
      Monellako työssä käyvällä on tuollainen järjestelmä vahtimassa?

      • Kilttiope

        Wilman ja muiden sähköisten yhteydenpitojärjestelmien paras puoli on ehdottomasti se, että ne helpottavat paljon opettajien tiedotusvelvollisuuden täyttämistä. Unohtelut ja myöhästelyt näkyvät siellä vanhemmille lähes reaaliaikaisesti, samoin esim. koearvosanat. Ennen ne merkinnät olivat vain open muistikirjassa ja vanhemmat yllättyivät ja tulivat linjoja pitkin, kun pikku perttumarjaanan matikka olikin seiska ja käytöskin vain kasi. Toisaalta opettajalla kyllä menee päivittäin paljonkin aikaa Wilman tms. käyttöön. Kuitenkin ihan periaatteessa olen sitä mieltä, että mitä enemmän siellä on merkintöjä, sen paremmin vanhemmat voivat halutessaan olla perillä lastensa kouluasioista.


    • 12233456

      Ei sitä etuseinää voi muokata halauamallaan tavalla. Ainoastaan voi vähän siirrellä laatikoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe