Haluan vampyyriksi

^Laura^

Eli olen 12 vuotias tyttö joka on kyllästynyt elämään.... Haluaisin muuttua vampyyriksi, jotta voin mahdollisesti lähteä pois ja alkaa aloittaa uuden elämän. Missä voin kohdata vampyyrin joka muuttaisi minu vampyyriksi?

13

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad Wolf

      Oletko varma että haluat ryhtyä, verta juovaksi, kalpea naamaiseksi olennoksi, joka tullaan polttamaan roviolla?

      • Hauska tutustua

        Ei häntä tulla polttamaan roviolla, jos hän osaa tehdä asiansa oikein.


      • ^Laura^
        Hauska tutustua kirjoitti:

        Ei häntä tulla polttamaan roviolla, jos hän osaa tehdä asiansa oikein.

        Olen erittäin varma, että haluan vampyyriksi -....- Ja jos olen varovainen minua ei tulla polttamaan roviolla, eikä vampyyrit tietojeni mukaan tarvitse, kuin noin kerran kuussa verta.


      • Hauska tutustua!
        ^Laura^ kirjoitti:

        Olen erittäin varma, että haluan vampyyriksi -....- Ja jos olen varovainen minua ei tulla polttamaan roviolla, eikä vampyyrit tietojeni mukaan tarvitse, kuin noin kerran kuussa verta.

        Suunnilleen niin se onkin. Onko sinulla Kik tai sähköposti tai jotain, jolla saisin yhteyttä?


      • ^Laura^
        Hauska tutustua! kirjoitti:

        Suunnilleen niin se onkin. Onko sinulla Kik tai sähköposti tai jotain, jolla saisin yhteyttä?

        Kyllä minulla: elppupelppu.... Huom. Laura ei ole oikea nimeni.


    • draculasson

      Verivampyyrejä (sanguunareja) ei ole oikeasti ollut aikoihin. Nykyään me vampyyrit ollaan psi:llä eläviä ja ei siis tarvita enään verta. Mutta psyykkisillä voimilla on hintansa. Usko pois oot onnellisempi ihmisenä.

    • Uskossa4
      • Theancient1

        Tää on vähä väärä alafoorumi sun jutuilles, lennäs takas parvees, tää on sellasten maa jokka syö sun uskonnon lapsia alkupaloiks..


    • Et halua olla puolikuollut veriperso tappaja. Ja muutenkin vampyyrinä olo on tietääkseni onnetonta.

    • yuicyyfy

      Jos oikeita vampyyreja ny oiski nii en usko et ne kirjottelis täällä... mut mistä mä tiiän...

    • Anonyymi

      Vaikka tämä on vanha viestiketju, niin minä tiedän miten voi muuttua oikeaksi vampyyriksi YouTubessa on Vampire subliminaleita ja loitsuja. Joiden avulla voi muuttua vampyyriksi. Mutta ne ovat saatanallisia juttuja ( ei hyvä) voivat aiheuttaa Ahdistusta ja painajaisia. Ei kai kukaan halua olla oikea Vampyyri. Verenhimoisia tappajia kaikki. Olet parempi ihmisenä. Ei vampyyri elämä ole sellaista oikeassa elämässä kuin leffoissa tai kirjoissa. Älä siis kuu tele noita subliminaleita tai kokeile loitsuja. Eikä nuo subliminalit edes välttämättä toimi kaikilla jos ei usko niihin. Ja pitää juoda paljon vettä. ( ei liikaa, vesimyrkytys) ja kuvitella itsensä vampyyrinä yms.. Mielestäni kaikki subliminalit pitäisi poistaa YouTubesta. Ne aiheuttaa vaan stressiä ainakin mulle välillä oon kuunnellut itsekin niitä. Ooo. Luonut soittolistoja mun YouTube kanavalleni. Oon miettinyt välillä soittolistojen Poistamista. Ainaki. Subliminal soittolistojen. Kun aiheuttaa stressiä. Oot hyvä sellaisena kuin olet me kaikki olemme.

    • Anonyymi

      mä haluisin kokeilla johtaako vampyrismi mihinkää..ei mulla elämänhalua muutenkaa enää ole ni paskat jos sieluni menetän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe