Haluan vampyyriksi

^Laura^

Eli olen 12 vuotias tyttö joka on kyllästynyt elämään.... Haluaisin muuttua vampyyriksi, jotta voin mahdollisesti lähteä pois ja alkaa aloittaa uuden elämän. Missä voin kohdata vampyyrin joka muuttaisi minu vampyyriksi?

13

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad Wolf

Oletko varma että haluat ryhtyä, verta juovaksi, kalpea naamaiseksi olennoksi, joka tullaan polttamaan roviolla?

• Hauska tutustua

Ei häntä tulla polttamaan roviolla, jos hän osaa tehdä asiansa oikein.

• ^Laura^
        Hauska tutustua kirjoitti:

Ei häntä tulla polttamaan roviolla, jos hän osaa tehdä asiansa oikein.

Olen erittäin varma, että haluan vampyyriksi -....- Ja jos olen varovainen minua ei tulla polttamaan roviolla, eikä vampyyrit tietojeni mukaan tarvitse, kuin noin kerran kuussa verta.

• Hauska tutustua!
        ^Laura^ kirjoitti:

Olen erittäin varma, että haluan vampyyriksi -....- Ja jos olen varovainen minua ei tulla polttamaan roviolla, eikä vampyyrit tietojeni mukaan tarvitse, kuin noin kerran kuussa verta.

Suunnilleen niin se onkin. Onko sinulla Kik tai sähköposti tai jotain, jolla saisin yhteyttä?

• ^Laura^
        Hauska tutustua! kirjoitti:

Suunnilleen niin se onkin. Onko sinulla Kik tai sähköposti tai jotain, jolla saisin yhteyttä?

Kyllä minulla: elppupelppu.... Huom. Laura ei ole oikea nimeni.

• draculasson

Verivampyyrejä (sanguunareja) ei ole oikeasti ollut aikoihin. Nykyään me vampyyrit ollaan psi:llä eläviä ja ei siis tarvita enään verta. Mutta psyykkisillä voimilla on hintansa. Usko pois oot onnellisempi ihmisenä.

• Uskossa4
      • Theancient1

Tää on vähä väärä alafoorumi sun jutuilles, lennäs takas parvees, tää on sellasten maa jokka syö sun uskonnon lapsia alkupaloiks..

• Et halua olla puolikuollut veriperso tappaja. Ja muutenkin vampyyrinä olo on tietääkseni onnetonta.

• yuicyyfy

Jos oikeita vampyyreja ny oiski nii en usko et ne kirjottelis täällä... mut mistä mä tiiän...

• Anonyymi

Vaikka tämä on vanha viestiketju, niin minä tiedän miten voi muuttua oikeaksi vampyyriksi YouTubessa on Vampire subliminaleita ja loitsuja. Joiden avulla voi muuttua vampyyriksi. Mutta ne ovat saatanallisia juttuja ( ei hyvä) voivat aiheuttaa Ahdistusta ja painajaisia. Ei kai kukaan halua olla oikea Vampyyri. Verenhimoisia tappajia kaikki. Olet parempi ihmisenä. Ei vampyyri elämä ole sellaista oikeassa elämässä kuin leffoissa tai kirjoissa. Älä siis kuu tele noita subliminaleita tai kokeile loitsuja. Eikä nuo subliminalit edes välttämättä toimi kaikilla jos ei usko niihin. Ja pitää juoda paljon vettä. ( ei liikaa, vesimyrkytys) ja kuvitella itsensä vampyyrinä yms.. Mielestäni kaikki subliminalit pitäisi poistaa YouTubesta. Ne aiheuttaa vaan stressiä ainakin mulle välillä oon kuunnellut itsekin niitä. Ooo. Luonut soittolistoja mun YouTube kanavalleni. Oon miettinyt välillä soittolistojen Poistamista. Ainaki. Subliminal soittolistojen. Kun aiheuttaa stressiä. Oot hyvä sellaisena kuin olet me kaikki olemme.

• Anonyymi

mä haluisin kokeilla johtaako vampyrismi mihinkää..ei mulla elämänhalua muutenkaa enää ole ni paskat jos sieluni menetän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8385
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6475
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6314
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4981
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3440
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3351
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3295
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2889
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2852
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2836
    Aihe