Eli onko näin että lumiasta ei saa usb piuhalla siirrettyä kuvia ja videoita mint 17 qianaan? saako mitenkään vai täytyykö tosiaan olla windows kone ihan sitä varten?
Lumia 800...kuvat ja videot linux mint 17 qianaan......
25
178
Vastaukset
Ei tosiaan saa. Ainut keino on jonkun pilvipalvelun kautta.
- onnekas?
Minä sain kuvat kopioitua lumiasta linux mint 17 mateen ihan usb-piuhalla. Mountti tapahtui automaattisesti (tosin jotain mussutti). Kone on 8 vuotta vanha Dell D820.
- kannuman2
onnekas? kirjoitti:
Minä sain kuvat kopioitua lumiasta linux mint 17 mateen ihan usb-piuhalla. Mountti tapahtui automaattisesti (tosin jotain mussutti). Kone on 8 vuotta vanha Dell D820.
Joku jakaa joutessaan väärää mutuilua.
- hehhehhee
a.v. n linkistä:
" At least Linux Mint 16 can access my Lumia flawlessly. No need to get drivers or programs, just plug in USB and there is a new icon on the desktop to access the phone."
Kannumies hourailee taas kerran. Jos kerran Min 16 osaa siirtää kuvat ihan tuostaq vaan, niin varmasti Mint 17 osaa myös. Ei ihme, että kannumies nikillä vapunen sai kenkää luotsihommista ja joutui vaihtamaan häpeissään nikkiä:D - lue tarkemmin.
hehhehhee kirjoitti:
a.v. n linkistä:
" At least Linux Mint 16 can access my Lumia flawlessly. No need to get drivers or programs, just plug in USB and there is a new icon on the desktop to access the phone."
Kannumies hourailee taas kerran. Jos kerran Min 16 osaa siirtää kuvat ihan tuostaq vaan, niin varmasti Mint 17 osaa myös. Ei ihme, että kannumies nikillä vapunen sai kenkää luotsihommista ja joutui vaihtamaan häpeissään nikkiä:DKannumies ja kannymies on eri kirjoittajia.
- lue ite.
lue tarkemmin. kirjoitti:
Kannumies ja kannymies on eri kirjoittajia.
Kannumieheksi sanoin v*ttuillessani kannymania, en tietenkään kannuman2 nikkiä. Vai oliko mulla tuossa numero 2?
- a.v.
lue ite. kirjoitti:
Kannumieheksi sanoin v*ttuillessani kannymania, en tietenkään kannuman2 nikkiä. Vai oliko mulla tuossa numero 2?
kannuman (sinisellä) nikki taitaa olla olemassa.
a.v. kirjoitti:
kannuman (sinisellä) nikki taitaa olla olemassa.
Minusta on liikkeellä ns "trollinikkejä" jotka on tehty todennäköisesti härnäämistä ja hämäämistä varten.
- trorlolliman
kannyman kirjoitti:
Minusta on liikkeellä ns "trollinikkejä" jotka on tehty todennäköisesti härnäämistä ja hämäämistä varten.
Et taida tarvita kovinkaan paljon apuja.
- Ingen Gör
kannuman2 kirjoitti:
Joku jakaa joutessaan väärää mutuilua.
Sillä on joku muu Lumia kuin Lumia 800, eiks wp 8x luureista saa ihan usbin kautta siirrettyä ilman sitä karmeeta paskaräpellys Zunea? Mulla on vielä Lumia 800 ja siirrän pilven kautta kuvat ja videot koneelle jos tällainen tarve tulee.
Ingen Gör kirjoitti:
Sillä on joku muu Lumia kuin Lumia 800, eiks wp 8x luureista saa ihan usbin kautta siirrettyä ilman sitä karmeeta paskaräpellys Zunea? Mulla on vielä Lumia 800 ja siirrän pilven kautta kuvat ja videot koneelle jos tällainen tarve tulee.
WP8 mallit toimivat usb tikun tavoin koneissa. WP7 mallit eivät toimi ainakaan Windowsissa ja ei kunnolla Linuxsissa kun ei ole tullut selkeitä ohjeita aloittajalle.
- ettäs_tiedätte
lumia 920 onnistuu kuvien siirto usb:lla linux mint 17.2 matella ihan mallikkaasti ilman ongelmia
- fdsafdsa
Lumian kansioita ei saa näkyviin ollenkaan?
Tavallinen tiedostonsiirto automaattisesti ei varmaan onnistu, mutta eikö edes se jos puhelimen liittää USB-piuhalla ja katsoo laitteen kansiot läpi omakätisesti?f - -,-,-,-,-,-,-,-,-,-,
Enminä ole onnistunut siirtämään kuvia tai videoita lumiasta mint17...kertokaa suomeksi jos se jotenkin onnistuu....siis lumia800....
- väärät syssyt
Sulla on väärät systeemit, Lumia 800:n kanssa on tarkoitus käyttää Wintoosaa ja Zunea, tai sitten pitää olla Microsoft tili ja One Drive jonka kautta homma toimii.
- --------------
Kyselet väärällä palstalla, kun täällä saat mutuilua vastauksena
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/6229 - --,-,-,-,-,-,--,,-
Miä vittukysele väärällä palstalla...varsinainen käyttöjärjestelmä kun ei mediaa saa edes usb piuhalla...
- ole hyvä vaan...
jos lumiassa on siirtoon protokollana MTP (Microsoft Tranfer Protocol) niin ainakin itselleni asennettu gMTP hoiti asian ja kuvat siirtyivät samsungista koneelle...
Katso puhelimen yhteydet (tai mikä lie sitten nokialaisissa) kohdasta mitä siellä lukee...
Jos on MTP mainittu niin .... Sellaista ei WP7 ja 7.8 versioissa ole koska ne eivät toimi usb tikun tavoin.
- kkeinonen
Itsellä on Lumia 820 ja Linux Mint 17 wanhassa IBM T43:ssa. USB kaapelin kun liittää, niin mitään ikonia ei ilmaannu työpöydälle, mutta File Managerissa puhelin näkyy hakemistona.
- puliveivari4e
Työpöydän asetuksista pistät ruksin "Näytetään työpöydällä" "Liitetyt osiot" kohtaan.
- Lopettaisitte_jo
Siinä se taas nähtiin - "erinomainen" linuks ei saa muuta kuin ongelmia aikaan!
- hjöhöl
Siinä se taas nähtiin - Keksitty "ongelma" menee läpi fanipojissa ihan täysillä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693