Meikä kuuntelee Linkin Parkia
Mitä musaa kuurot kuuntelee?
5
869
Vastaukset
- *Taikapeili*
Osa kuuroista saattaa kuulla kuulolaitteellaan musiikin rytmit ja basson sekä muita matalia ääniä. Mutta, eivät saa selvää sanoista. Kyllä osa kuuroista kuulee ympäristön ääniä ja hälyääniä sekä puhetta mutta, eivät saa mitään selvää tai kuulevat/saavat selvän muutamista sanoista. Esim. oman nimen jos huutaa.
Tiedän kuuroja ja vaikeasti huonokuuloisia jotka kuuntelevat erinlaisia rytmejä ja muita.
Englannissa on eräs kuuro nainen joka soittaa rumpuja. - hippie
Mää kuuntelen musaa aivan mielelläni.. Rakastan musiikkia paljon, muttei sillä tavalla, että se vaikuttaisi elämääni kuten puketumiseeni tms.
Olen kuuro, mutta kuulolaitteen avulla kuulen musiikin rytmiä ja lauluja, mutten saa sanoista selvää.. Suuri apuna olisi tietysti, jos on sanoitukset esillä niin silloin saan sanat selväksi ja pääsen musiikin rytmin sisään.. Ja kun oon aikansa kuunnellut ja lukenut sanoitukset, niin en sit tarvi sanat luettavaksi, ku ne on mulla kuulomuistissani... En välttämättä enää muista mitkä laulusanat olivatkaan musiikin loppuessa vaan ku musa on päällä ja sit vasta muistan...
Mut tiedän muitakin, jotka eivät kuuntele samalla tavalla kuin mä... Toiset kuuntelee ja toiset eivät...- haave
Mä kuuntelen musaa mieluiten autossa, silloin olen "yksin" ja saan soitattaa että kuulen ja tunnen rytmiä... käsi ovenkahvalle nojaamaan... penkistä tuntee että selästä.
Kotona taas ei ole sellaisia vehkeitä, että vois... haaveilen joskus sellaisen kodin rakentavan, johon voisi rakentaa kaiuttimia ja sitä myöten kuulla/tuntea kuten elokuvateattereissa. - ,,,
haave kirjoitti:
Mä kuuntelen musaa mieluiten autossa, silloin olen "yksin" ja saan soitattaa että kuulen ja tunnen rytmiä... käsi ovenkahvalle nojaamaan... penkistä tuntee että selästä.
Kotona taas ei ole sellaisia vehkeitä, että vois... haaveilen joskus sellaisen kodin rakentavan, johon voisi rakentaa kaiuttimia ja sitä myöten kuulla/tuntea kuten elokuvateattereissa.kuuntelen darudee. sil on hyvä rytmi
- haave
,,, kirjoitti:
kuuntelen darudee. sil on hyvä rytmi
Mä en... Darude tuntuu niin kuivalta, pelkkää tekniikkamusiikkia... ei ole lämmintä olemusta mukana, kun sanoja ei ookkaa. Muuten periaattees rytmitys, mutta ilman sanoja ei ookkaa nii hyvä....
Jokainen löytääkin omanlaisensa maun kuten pitääkin. Muuten me ihmiset oltais kaikki samoja, eikä maailma olisi lainkaan erilainen ja mielenkiintoinen. Eiks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798