Meikä kuuntelee Linkin Parkia
Mitä musaa kuurot kuuntelee?
5
800
Vastaukset
- *Taikapeili*
Osa kuuroista saattaa kuulla kuulolaitteellaan musiikin rytmit ja basson sekä muita matalia ääniä. Mutta, eivät saa selvää sanoista. Kyllä osa kuuroista kuulee ympäristön ääniä ja hälyääniä sekä puhetta mutta, eivät saa mitään selvää tai kuulevat/saavat selvän muutamista sanoista. Esim. oman nimen jos huutaa.
Tiedän kuuroja ja vaikeasti huonokuuloisia jotka kuuntelevat erinlaisia rytmejä ja muita.
Englannissa on eräs kuuro nainen joka soittaa rumpuja. - hippie
Mää kuuntelen musaa aivan mielelläni.. Rakastan musiikkia paljon, muttei sillä tavalla, että se vaikuttaisi elämääni kuten puketumiseeni tms.
Olen kuuro, mutta kuulolaitteen avulla kuulen musiikin rytmiä ja lauluja, mutten saa sanoista selvää.. Suuri apuna olisi tietysti, jos on sanoitukset esillä niin silloin saan sanat selväksi ja pääsen musiikin rytmin sisään.. Ja kun oon aikansa kuunnellut ja lukenut sanoitukset, niin en sit tarvi sanat luettavaksi, ku ne on mulla kuulomuistissani... En välttämättä enää muista mitkä laulusanat olivatkaan musiikin loppuessa vaan ku musa on päällä ja sit vasta muistan...
Mut tiedän muitakin, jotka eivät kuuntele samalla tavalla kuin mä... Toiset kuuntelee ja toiset eivät...- haave
Mä kuuntelen musaa mieluiten autossa, silloin olen "yksin" ja saan soitattaa että kuulen ja tunnen rytmiä... käsi ovenkahvalle nojaamaan... penkistä tuntee että selästä.
Kotona taas ei ole sellaisia vehkeitä, että vois... haaveilen joskus sellaisen kodin rakentavan, johon voisi rakentaa kaiuttimia ja sitä myöten kuulla/tuntea kuten elokuvateattereissa. - ,,,
haave kirjoitti:
Mä kuuntelen musaa mieluiten autossa, silloin olen "yksin" ja saan soitattaa että kuulen ja tunnen rytmiä... käsi ovenkahvalle nojaamaan... penkistä tuntee että selästä.
Kotona taas ei ole sellaisia vehkeitä, että vois... haaveilen joskus sellaisen kodin rakentavan, johon voisi rakentaa kaiuttimia ja sitä myöten kuulla/tuntea kuten elokuvateattereissa.kuuntelen darudee. sil on hyvä rytmi
- haave
,,, kirjoitti:
kuuntelen darudee. sil on hyvä rytmi
Mä en... Darude tuntuu niin kuivalta, pelkkää tekniikkamusiikkia... ei ole lämmintä olemusta mukana, kun sanoja ei ookkaa. Muuten periaattees rytmitys, mutta ilman sanoja ei ookkaa nii hyvä....
Jokainen löytääkin omanlaisensa maun kuten pitääkin. Muuten me ihmiset oltais kaikki samoja, eikä maailma olisi lainkaan erilainen ja mielenkiintoinen. Eiks?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103