Mitä musaa kuurot kuuntelee?

Yo Yo Gangsta Brotha

Meikä kuuntelee Linkin Parkia

5

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Taikapeili*

Osa kuuroista saattaa kuulla kuulolaitteellaan musiikin rytmit ja basson sekä muita matalia ääniä. Mutta, eivät saa selvää sanoista. Kyllä osa kuuroista kuulee ympäristön ääniä ja hälyääniä sekä puhetta mutta, eivät saa mitään selvää tai kuulevat/saavat selvän muutamista sanoista. Esim. oman nimen jos huutaa.
      Tiedän kuuroja ja vaikeasti huonokuuloisia jotka kuuntelevat erinlaisia rytmejä ja muita.
      Englannissa on eräs kuuro nainen joka soittaa rumpuja.

• hippie

Mää kuuntelen musaa aivan mielelläni.. Rakastan musiikkia paljon, muttei sillä tavalla, että se vaikuttaisi elämääni kuten puketumiseeni tms.

Olen kuuro, mutta kuulolaitteen avulla kuulen musiikin rytmiä ja lauluja, mutten saa sanoista selvää.. Suuri apuna olisi tietysti, jos on sanoitukset esillä niin silloin saan sanat selväksi ja pääsen musiikin rytmin sisään.. Ja kun oon aikansa kuunnellut ja lukenut sanoitukset, niin en sit tarvi sanat luettavaksi, ku ne on mulla kuulomuistissani... En välttämättä enää muista mitkä laulusanat olivatkaan musiikin loppuessa vaan ku musa on päällä ja sit vasta muistan...

Mut tiedän muitakin, jotka eivät kuuntele samalla tavalla kuin mä... Toiset kuuntelee ja toiset eivät...

• haave

Mä kuuntelen musaa mieluiten autossa, silloin olen "yksin" ja saan soitattaa että kuulen ja tunnen rytmiä... käsi ovenkahvalle nojaamaan... penkistä tuntee että selästä.

Kotona taas ei ole sellaisia vehkeitä, että vois... haaveilen joskus sellaisen kodin rakentavan, johon voisi rakentaa kaiuttimia ja sitä myöten kuulla/tuntea kuten elokuvateattereissa.

• ,,,
        haave kirjoitti:

Mä kuuntelen musaa mieluiten autossa, silloin olen "yksin" ja saan soitattaa että kuulen ja tunnen rytmiä... käsi ovenkahvalle nojaamaan... penkistä tuntee että selästä.

Kotona taas ei ole sellaisia vehkeitä, että vois... haaveilen joskus sellaisen kodin rakentavan, johon voisi rakentaa kaiuttimia ja sitä myöten kuulla/tuntea kuten elokuvateattereissa.

kuuntelen darudee. sil on hyvä rytmi

• haave
        ,,, kirjoitti:

kuuntelen darudee. sil on hyvä rytmi

Mä en... Darude tuntuu niin kuivalta, pelkkää tekniikkamusiikkia... ei ole lämmintä olemusta mukana, kun sanoja ei ookkaa. Muuten periaattees rytmitys, mutta ilman sanoja ei ookkaa nii hyvä....

Jokainen löytääkin omanlaisensa maun kuten pitääkin. Muuten me ihmiset oltais kaikki samoja, eikä maailma olisi lainkaan erilainen ja mielenkiintoinen. Eiks?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2452
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1247
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1200
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      722
    Aihe