Saunalahden sähköposti uudistui oma Elisaksi, loin tunnukset sinne ja muistan salasanan mutta en tiedä mitä muotoa kyseinen tunnus on. Meni jotenkin puhelinnumero jotain @ elisa ym.
Tuota tunnuksen muotoa kaipaisin., mistää en ole tätä Elisan sivuilta löytänyt.
Oma Elisa sähköposti tunnuksen muoto hukassa?
6
1618
Vastaukset
- Noguru
No kysy Omagurulta.
- Ihme juttu
No on se kumma kun ei tuollaista Elisan sivuilta löydy.
- Peski
Juu ei edelleenkään löydy tietoa eikä edes omasta mailista etsimällä.
Näemme 25.10.2016. tunnus on muotoa käyttäjätunnus= oma email salasanasi- Eivoimuistaa
Yhäkään eivät ole avaukseeni vastanneet..
- kokeile-tätä-
Jospa se on sähköpostiosoite. Se on puhelinnumero aiemmin.
Hei Ei voi muistaa,
Jos olet kirjautumassa nimenomaan sähköpostiisi sisälle, tapahtuu kirjautuminen Webmailin kirjautumissivulla osoitteessa webmail.elisa.fi . Tänne tunnukset ovat samat kuin Saunalahden Webmailiin kirjautuessa olivat.
Jos taas olet kirjautumassa OmaElisaan osoitteessa verkkoasiointi.elisa.fi , on sinne käyttäjätunnuksena tuolla ylemäpänä mainittu sähköpostiosoite määrittämäsi salasana. OmaElisaan kirjautumiseen käytettävä Elisa-tunnus täytyy rekisteröidä käyttöön kirjautumissivulla kohdassa "Luo Elisa-tunnus tai tunnus hukassa". Mikäli et päässyt kirjautumaan OmaElisaan, kannattaa sinun tarkastaa tunnuksesi ja vaihtaa salasana juurikin tuon tunnuksen tarkastuslinkin kautta. :)
Laura / Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3322003Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul361835Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis621340Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21146- 771127
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet821060Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.108997Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen93983Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7879Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain157853