ja kysymys, että jos sairastun matkalla, enkä pääse palaamaan kotiin lippuun merkittynä päivänä, niin joudunko ostamaan uuden lipun paluumatkaa varten. Muutoskelpoiset liput taitavat olla aika hintavia, itsellä ei niistä ole kokemusta. Olen käynyt syöpähoidot läpi puolitoista vuotta sitten ja nyt pitäisi kaikki olla hyvin, ainakin tällä hetkellä. Mutta rupesin jossittelemaan tuon alussa mainitun asian tiimoilta ja tuli aika epävarma olo. Jatkuva matkavakuutus voimassa. Kiitos jos joku kommentoi tuota lippuasiaa.
Omatoimimatkalle lähdössä yksin,kaksi vaihtoa Euroopassa
malarone
2
115
Vastaukset
- 5+20
Huomioi että jatkuva matkavakuutus ei kata sairautta joka on alkanut kotimaassa, kannattaa lukea pienet präntit ja kysyä vaikka toimistosta miten on. Jos matkavakuutus korvaa sairastumisen niin silloin pitäisi korvata myös uuden lennon.
- malarone
Kiitos vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906