Miten tuon uudistuksen myötä käy rekisteröityneille? Säilyykö nikit? Pitääkö paikkansa, että YV-viestit on historiaa uudistuksen jälkeen?
Mites nikit?
13
151
Vastaukset
- että mitä?
Mistä siis on kyse?
- kauk.ystävä
Tietääkö kukaan tästä mitään?
- suоmi24.fi
Kukaan ei tiedä mitään. Ei edes ylläpito. Ei siis siltä osin mitään muutosta tulossa sivuston toimintaan.
- kaikki ei kai katoa?
Tuossa jonkinlainen lista asioista:
http://www.suomi24.fi/uudistus#muistilista - kiinnostaa kilo
Tuo juuri hämää,että osa jutuista tulee tulevaisuudessa.Mitähän se sitten tarkoittaa? Kuukausia? Kiitos linkistä.
- Hirvittääkö sinua?
Sepä se. Täysin keskeneräinen. julkaisu reilun viikon kuluttua. Hirvittää!!!!!
- Hirvittääkö sinua?
Tuo linkki löytyy Yhteisön etusivulta.
- Hirvittääkö sinua?
Hirvittääkö sinua?
Montako miljoona nikkiä sulla onkaan???- Hirvittääkö sinua?
Mitäpä nikkivaras?
pistä lisää merkkejä merkkiin, vaikkapa jos olit 69, nii laita 69696966969, jo taas toimii. Miksi pitäis joku merkki olla ollenkaan, kannata anonymiteettiä ja sano mitä huvittaa täällä provokaattoreiden ja paskanpuhujien paratiisissa, eli netissä.
- 69999999999999999999
Hirvittää!!!!!
- min9
miten saan chromen pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204974
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861762Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881622Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741574Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351207Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121180Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041129Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691111- 931064