Kysymys kuuluu näin mikä on maanesteen pakkasen kestävyys? Pulpahti mieleen tuo. Ku on pakkasta ja muuten.
maalämpö
6
190
Vastaukset
- 9+5
-17C
- Pakkasukko99
Ei ole tiettävästi missään vielä jäätynyt kuitenkaan.
- oho3
En tiedä pakkas kestävyydestä meillä reilu 30% litkua.
- 9+5
Ei se litku yleensä jäädykkään vaan esim. kaivo ja sekin yläosasta.
Sitten kun tulee toinen tulppa alaosaan niin alkaa keruuputki mennä littuun ja
sitä kautta katastrofi. - 966
9 5 katkera kun ei ole rahat riittäny maalämpöön,voiko joku olla noin lapsellinen että vielä höpöttää asioita joista ei ymmärrä mitään
- tosi-asia
9 5 täysin oikeassa itselläni vastaava tapaus. kaivo tosiaan ensin huurtuu ja huurre muuttuu jääksi joka litistää putket. vaihdoin isomman kierrätys pumpun ja silloin tällöin vien muutaman ämpärillisen kuumaa vettä jota liruttelen kaivon reunoja pitkin. pitänee kaivon ympärys n20 neliöö suojata styroksilla tulevaisuudessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105762
- 564271
- 472587
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282428Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201230- 251131
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081