Ei kata edelleenkään koko kaupunkia, vaikka eräs niin kovasti siihen uskoi:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1665380#comment-8159225-view
10 vuotta kulunut...
Panoulu
12
1010
Vastaukset
- 8-3
No, Missäs se sitten toimii? Onko olemassa karttaa?
Tarvitsen kuukauden nettiä Oulussa, enkä haluaisi ostaa mitään mokkulaa ja liittymää sen takia.- Heikosti_kattaa
https://www.panoulu.net/fi/wlan/map löytyy ihan karttakin, aika harvassa näkyy olevan tukiasemia eli kattavuus on hyvin heikko.
- 1415
Minulla tuo karttakin näkyy vain harmaana laatikkona.. Ei tosiaan täällä keskustassakaan löydy singnaalia vaikka verkko näkyy luettelossa.
- Joku_esto_ehkä
1415 kirjoitti:
Minulla tuo karttakin näkyy vain harmaana laatikkona.. Ei tosiaan täällä keskustassakaan löydy singnaalia vaikka verkko näkyy luettelossa.
Se kartta nikottelee välillä, kokeile toisella selaimella. En tiedä mikä syynä, itselläni ei näy kaikilla selaimilla. Kartta on toteutettu Google Mapsin avulla. Tuossa selaimessa jossa itselläni ei näy on aika tiukat mainossuodatukset, en tiedä vaikuttaako se (joku keinotekoinen esto?).
- 1415
Joo, näkyy Safarilla mutta ei Google Chromella. Hieman outoa. Tai sitten johtuu macbookista.
- Anonyymi
Uppatirallaa. Eletään vuotta 2022.
- Anonyymi
Uppatiralllallllaaaaa....
- Anonyymi
Mikä tilanne?
- Anonyymi
Huono. Ei kata vieläkään koko Oulua.
- Anonyymi
JOS Oulussa jaetaan nettiä ihan luvalla, puoliluvatta saa monessa kaupungissa nettiä.
Toki kaikkia metsiä ei nää kata.
Monessa paikaa on vierailijaverkko tai verkon salasana ihan seinällä. Kerran kun sen näpytelee koneeseen ja itse huomasin että se verkkohan kattaa useita kaupungeja sillä samalla tunnuksella. ja nopeuskin kohdallaan, mittari näytti 99/99Mb vauhtia.
Eikä se niin luvatontakaan voi olla, koska tunnus jaetaa tiettyjen tilojen seinällä kaikille.
Olussa ne nyt vaan mainostaa vapaana. Kuitenkin monessa paikaa vapaa verkko löytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOS Oulussa jaetaan nettiä ihan luvalla, puoliluvatta saa monessa kaupungissa nettiä.
Toki kaikkia metsiä ei nää kata.
Monessa paikaa on vierailijaverkko tai verkon salasana ihan seinällä. Kerran kun sen näpytelee koneeseen ja itse huomasin että se verkkohan kattaa useita kaupungeja sillä samalla tunnuksella. ja nopeuskin kohdallaan, mittari näytti 99/99Mb vauhtia.
Eikä se niin luvatontakaan voi olla, koska tunnus jaetaa tiettyjen tilojen seinällä kaikille.
Olussa ne nyt vaan mainostaa vapaana. Kuitenkin monessa paikaa vapaa verkko löytyyMcDonalds, Hesburger, yms... on nettejä vapaasti. Kaupungien netit joista tossa yllä varmaan puhutaan ja hyvinvoinnin netit, kauppakeskusten netit. Joiden salasana on hyvin helppo saada, yleensä jossain näytillä.
PanOulu ei ole edes nopea. Usein tahmaa ihan huolella! Tekniikka ei siinä ole turvallista, näyttä jaettuja tiedostoja ja kansioita ja antaa hakkerielle täyden putken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924