Panoulu

kiistan voittaja

12

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8-3

No, Missäs se sitten toimii? Onko olemassa karttaa?
      Tarvitsen kuukauden nettiä Oulussa, enkä haluaisi ostaa mitään mokkulaa ja liittymää sen takia.

• 1415

• Heikosti_kattaa

• 1415

Minulla tuo karttakin näkyy vain harmaana laatikkona.. Ei tosiaan täällä keskustassakaan löydy singnaalia vaikka verkko näkyy luettelossa.

• Joku_esto_ehkä
        1415 kirjoitti:

Minulla tuo karttakin näkyy vain harmaana laatikkona.. Ei tosiaan täällä keskustassakaan löydy singnaalia vaikka verkko näkyy luettelossa.

Se kartta nikottelee välillä, kokeile toisella selaimella. En tiedä mikä syynä, itselläni ei näy kaikilla selaimilla. Kartta on toteutettu Google Mapsin avulla. Tuossa selaimessa jossa itselläni ei näy on aika tiukat mainossuodatukset, en tiedä vaikuttaako se (joku keinotekoinen esto?).

• 1415

Joo, näkyy Safarilla mutta ei Google Chromella. Hieman outoa. Tai sitten johtuu macbookista.

• Anonyymi

Uppatirallaa. Eletään vuotta 2022.

• Anonyymi

Uppatiralllallllaaaaa....

• Anonyymi

Mikä tilanne?

• Anonyymi

Huono. Ei kata vieläkään koko Oulua.

• Anonyymi

JOS Oulussa jaetaan nettiä ihan luvalla, puoliluvatta saa monessa kaupungissa nettiä.
        Toki kaikkia metsiä ei nää kata.

Monessa paikaa on vierailijaverkko tai verkon salasana ihan seinällä. Kerran kun sen näpytelee koneeseen ja itse huomasin että se verkkohan kattaa useita kaupungeja sillä samalla tunnuksella. ja nopeuskin kohdallaan, mittari näytti 99/99Mb vauhtia.
        Eikä se niin luvatontakaan voi olla, koska tunnus jaetaa tiettyjen tilojen seinällä kaikille.

Olussa ne nyt vaan mainostaa vapaana. Kuitenkin monessa paikaa vapaa verkko löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS Oulussa jaetaan nettiä ihan luvalla, puoliluvatta saa monessa kaupungissa nettiä.
        Toki kaikkia metsiä ei nää kata.

Monessa paikaa on vierailijaverkko tai verkon salasana ihan seinällä. Kerran kun sen näpytelee koneeseen ja itse huomasin että se verkkohan kattaa useita kaupungeja sillä samalla tunnuksella. ja nopeuskin kohdallaan, mittari näytti 99/99Mb vauhtia.
        Eikä se niin luvatontakaan voi olla, koska tunnus jaetaa tiettyjen tilojen seinällä kaikille.

Olussa ne nyt vaan mainostaa vapaana. Kuitenkin monessa paikaa vapaa verkko löytyy

McDonalds, Hesburger, yms... on nettejä vapaasti. Kaupungien netit joista tossa yllä varmaan puhutaan ja hyvinvoinnin netit, kauppakeskusten netit. Joiden salasana on hyvin helppo saada, yleensä jossain näytillä.
        PanOulu ei ole edes nopea. Usein tahmaa ihan huolella! Tekniikka ei siinä ole turvallista, näyttä jaettuja tiedostoja ja kansioita ja antaa hakkerielle täyden putken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe