Jos koulussa tulee pissahätä

Jos kesken tunnin tulee kova hätä, älkää sanoko mitään vaan rynnätkää suoraa päätä vessaan. Opettajalla ei nimittäin ole mitään oikeutta kieltää vessaan menemistä. Varsinkin tytöllä hätä voi tulla todella äkkiä, jos on esimerkiksi alkava virtsatietulehdus. Ripulista puhumattakaan!

Jos opettaja yrittää estää, kerro vanhemmille ja vaadi heitä valittamaan rehtorille. Opettaja nimittäin ylittää valtuutensa ja saattaa rikkoa lakiakin.

Tein tämän aloituksen koska tämä aihe hyppii aina silloin tällöin esiin.

9

2562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noproblem24242

Mul ei ole ongelmii,koska pystyn helposti pidätteleen kotiin asti. Just tulin kolusta eikä vieläkään tarvi mennä vessaan vaikka tunnen kyllä jo hätää, mutta ei mikään kova hätä oo.

• entä jos menkat

Tai tytöillähän voi olla menkat ja side pitäis käydä vaihtaa. Mun mielestä ois järkevää sanoo opelle "käyn vessassa" tai muuta vastaavaa, mutta sanomatta en jättäisi. Ope voi ihmetellä minne matka. Vessaan sen kuitenkin pitäis päästää.

• hfdueyecrö

Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan.

• 17v poika

Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.

• just nåin
        17v poika kirjoitti:

Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.

Jep, se on tuo kahvin ja colan kofeiini joka kusettaa.

• > Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan. <

Etpäs arvaakaan miten rento, suorastaan lepsu joskus vapaa-aikana olen.

Voiko sinun mielestäsi Henriikasta tulla setä?

• poiju

Ei varmaan setä, mutta toi vuosia sulla kestänyt pissafetissi on huolestuttavaa.

• 1233

Kannattaa pidätellä pisua ja puristaa reisiä yhteen, se tuntuu hyvältä ;)

• Anonyymi

Hyvä oli et laitoit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      58
      3208
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1752
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1072
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      92
      1032
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      913
    6. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      816
    7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      163
      810
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      781
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      752
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      715
    Aihe