Jos koulussa tulee pissahätä

Jos kesken tunnin tulee kova hätä, älkää sanoko mitään vaan rynnätkää suoraa päätä vessaan. Opettajalla ei nimittäin ole mitään oikeutta kieltää vessaan menemistä. Varsinkin tytöllä hätä voi tulla todella äkkiä, jos on esimerkiksi alkava virtsatietulehdus. Ripulista puhumattakaan!

Jos opettaja yrittää estää, kerro vanhemmille ja vaadi heitä valittamaan rehtorille. Opettaja nimittäin ylittää valtuutensa ja saattaa rikkoa lakiakin.

Tein tämän aloituksen koska tämä aihe hyppii aina silloin tällöin esiin.

9

2531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noproblem24242

Mul ei ole ongelmii,koska pystyn helposti pidätteleen kotiin asti. Just tulin kolusta eikä vieläkään tarvi mennä vessaan vaikka tunnen kyllä jo hätää, mutta ei mikään kova hätä oo.

• entä jos menkat

Tai tytöillähän voi olla menkat ja side pitäis käydä vaihtaa. Mun mielestä ois järkevää sanoo opelle "käyn vessassa" tai muuta vastaavaa, mutta sanomatta en jättäisi. Ope voi ihmetellä minne matka. Vessaan sen kuitenkin pitäis päästää.

• hfdueyecrö

Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan.

• 17v poika

Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.

• just nåin
        17v poika kirjoitti:

Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.

Jep, se on tuo kahvin ja colan kofeiini joka kusettaa.

• > Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan. <

Etpäs arvaakaan miten rento, suorastaan lepsu joskus vapaa-aikana olen.

Voiko sinun mielestäsi Henriikasta tulla setä?

• poiju

Ei varmaan setä, mutta toi vuosia sulla kestänyt pissafetissi on huolestuttavaa.

• 1233

Kannattaa pidätellä pisua ja puristaa reisiä yhteen, se tuntuu hyvältä ;)

• Anonyymi

Hyvä oli et laitoit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4648
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2451
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe