Jos koulussa tulee pissahätä

Jos kesken tunnin tulee kova hätä, älkää sanoko mitään vaan rynnätkää suoraa päätä vessaan. Opettajalla ei nimittäin ole mitään oikeutta kieltää vessaan menemistä. Varsinkin tytöllä hätä voi tulla todella äkkiä, jos on esimerkiksi alkava virtsatietulehdus. Ripulista puhumattakaan!

Jos opettaja yrittää estää, kerro vanhemmille ja vaadi heitä valittamaan rehtorille. Opettaja nimittäin ylittää valtuutensa ja saattaa rikkoa lakiakin.

Tein tämän aloituksen koska tämä aihe hyppii aina silloin tällöin esiin.

9

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noproblem24242

      Mul ei ole ongelmii,koska pystyn helposti pidätteleen kotiin asti. Just tulin kolusta eikä vieläkään tarvi mennä vessaan vaikka tunnen kyllä jo hätää, mutta ei mikään kova hätä oo.

    • entä jos menkat

      Tai tytöillähän voi olla menkat ja side pitäis käydä vaihtaa. Mun mielestä ois järkevää sanoo opelle "käyn vessassa" tai muuta vastaavaa, mutta sanomatta en jättäisi. Ope voi ihmetellä minne matka. Vessaan sen kuitenkin pitäis päästää.

    • hfdueyecrö

      Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan.

      • 17v poika

        Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.


      • just nåin
        17v poika kirjoitti:

        Mulla on joskus sillee et jos juon koulussa kahvia ja vettä paljo ni heti tulee kusihätä. Kerra ku käytii luokan kaa kuntosalilla ni en jaksanu mennä sinne sen paikan vessaa. Ko olin menny oottaa bussia pysäkille ni siellä oli jo jumalattoman kova hätä ja ku bussi tuli niin ajattelin et kyl jaksan pietellä kotii asti. Matkalla ajattelin että kysyn kuskilta että voiks tota vessaa käyttää mutten kuitenkaa kysyny ja pidättelin vieläki. (45min matka) Sitte ku tulin bussista ulos ni hyvä ettei kerenny tulla housuu ja kusta tuli ainaki litran verran. Tuntu tosi hyvältä sen jälkee.

        Jep, se on tuo kahvin ja colan kofeiini joka kusettaa.


      • > Olet tuleva kukkahattutäti/setä. Vaihda elämän tapasi rennompaan. <

        Etpäs arvaakaan miten rento, suorastaan lepsu joskus vapaa-aikana olen.

        Voiko sinun mielestäsi Henriikasta tulla setä?


      • poiju

        Ei varmaan setä, mutta toi vuosia sulla kestänyt pissafetissi on huolestuttavaa.


    • 1233

      Kannattaa pidätellä pisua ja puristaa reisiä yhteen, se tuntuu hyvältä ;)

    • Anonyymi

      Hyvä oli et laitoit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe