lammas-jr!!!!!!!!!!!!

Tyhjäpää

Tervehdys!!

Kuule, olisin äärimmäisen kiitollinen jos viitsisit auttaa minua The Sims 2:sen kanssa, sen verran vain, että selittäisit minulle tämän crack-jutun. Olen lukenut paljon näitä sivuja ja vieläkään ei mene pieneen kaaliini tämä crack!! Ymmärrän, että rakentaminen on mahdollista kun asentaa 1cd:n uusiksi daemon toolsilla, kyllä, MUTTA!!! Annoit tuolla jonkun keskustelun yhteydessä muutama osoitteen ja siellä oli paljon asiaa, mutta englannin kielinen versio The Sims2:sta jos oikein ymmärsin, mutta minun koneellani on jo valmiiksi daemon tools ja SUOMENKIELINEN Sims2, miten siis saan tämän SUOMENKIELISEN toimimaan kokonaisuudessaan (rakentamisen!)??!!

Kiitos.

14

1026

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mizukka

Minä olisin kiitolillinen tästä vastauksesta!

• ......

tässä hieman ohjetta:

etsi tämä
        http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=76612
        löytyy mm.
        http://www.playground.ru/cheats/2413/

1. Install Sims2 do not replace the original "Sims2.exe".
        2. Uninstall CloneCD if it is installed, EA have blacklisted it.
        3. Mount the "Sims2_1.mir" mini-image with Daemon Tools or other.
        4. Start the game as normal, you can play sims without the CD and for those unable to use build mode can now build.

suomennettuna:
        1. asenna sims2
        2. poista clonecd, jos on asennettuna koneelle
        3. "mounttaa" "Sims2_1.mir" mini-image daemon-toolsilla
        4. käynnistä peli normaalisti, pystyt pelaamaan peliä ilman cd:tä

ohjeet daemon-toolsilla mounttaamiseen;
        http://nefernetti.com/daemon-tools.htm
        -> ei ihan samalla tedostotyypillä tehty, mutta periaate selviää... jollei muuten tunnista tuota tiedostoa niin vaihda tiedostotyypiksi All files    

• Tyhjäpää
        ...... kirjoitti:

tässä hieman ohjetta:

etsi tämä
        http://www.nforce.nl/index.php?m=nfo&id=76612
        löytyy mm.
        http://www.playground.ru/cheats/2413/

1. Install Sims2 do not replace the original "Sims2.exe".
        2. Uninstall CloneCD if it is installed, EA have blacklisted it.
        3. Mount the "Sims2_1.mir" mini-image with Daemon Tools or other.
        4. Start the game as normal, you can play sims without the CD and for those unable to use build mode can now build.

suomennettuna:
        1. asenna sims2
        2. poista clonecd, jos on asennettuna koneelle
        3. "mounttaa" "Sims2_1.mir" mini-image daemon-toolsilla
        4. käynnistä peli normaalisti, pystyt pelaamaan peliä ilman cd:tä

ohjeet daemon-toolsilla mounttaamiseen;
        http://nefernetti.com/daemon-tools.htm
        -> ei ihan samalla tedostotyypillä tehty, mutta periaate selviää... jollei muuten tunnista tuota tiedostoa niin vaihda tiedostotyypiksi All files    

Siis "asenna Sims2", entä jos se on jo koneella, pitääkö se poistaa?! :( Ei olisi mahdollista vaikka "mountata" niin, ettei tarvitsisi poistaa ja mistä minä tuon CloneCD:n löydän??!! Apua, apua... liian vaikeaa :(!

Tyhjäpää kirjoitti:

Siis "asenna Sims2", entä jos se on jo koneella, pitääkö se poistaa?! :( Ei olisi mahdollista vaikka "mountata" niin, ettei tarvitsisi poistaa ja mistä minä tuon CloneCD:n löydän??!! Apua, apua... liian vaikeaa :(!

Ei tarvi poistaa. Olet siis jo tehnyt sen ensimmäisen vaiheen, kun se on asennettuna.

Luultavasti sitä CloneCD:tä ei ole koneellasi, jos et sitä löydä. Tilannehan on sellainen, että sitä ei saa olla koneella, jos haluaa pelin toimivan. Jos se on, niin löytyy lisää tai poista sovelluksia listasta.

• Tyhjäpää
        *** kirjoitti:

Ei tarvi poistaa. Olet siis jo tehnyt sen ensimmäisen vaiheen, kun se on asennettuna.

Luultavasti sitä CloneCD:tä ei ole koneellasi, jos et sitä löydä. Tilannehan on sellainen, että sitä ei saa olla koneella, jos haluaa pelin toimivan. Jos se on, niin löytyy lisää tai poista sovelluksia listasta.

...on epäselvää eräs asia. En oikein osaa "mountata" :( Yritin kyllä noudattaa täältä löytämieni sivujen ohjeita "mounttauksesta" mutten siltäkään osaa. Olisiko kellään aikaa ja haluja antaa neuvoja siinäkin vähän tarkemmin??!! Olisin todella kiitollinen.

• Tyhjäpää
        Tyhjäpää kirjoitti:

...on epäselvää eräs asia. En oikein osaa "mountata" :( Yritin kyllä noudattaa täältä löytämieni sivujen ohjeita "mounttauksesta" mutten siltäkään osaa. Olisiko kellään aikaa ja haluja antaa neuvoja siinäkin vähän tarkemmin??!! Olisin todella kiitollinen.

Niin, en löydä sitä sims2_1.mir tiedostoa, missä sen pitäisi olla?

Ps. Uskon, että on turhauttavaa vastailla näinkin osaamattomalle ihmiselle, mutta olisin kiitollinen.

• http://jasen.suomi24.fi/sis...
        Tyhjäpää kirjoitti:

Niin, en löydä sitä sims2_1.mir tiedostoa, missä sen pitäisi olla?

Ps. Uskon, että on turhauttavaa vastailla näinkin osaamattomalle ihmiselle, mutta olisin kiitollinen.

siis todennäköisesti latasit ensin:
        Sims.2.No-CD.Mini-Image.SPiTFiRE.rar

sen jälkeen purat sen esim. winrar nimisellä ohjelmalla jolloin saat sen .mir tiedoston...

• OApa

Osta se peli, jos et osaa warettaa saatanan molo.

• Kannattaa ostaa se peli kaupasta jos ei muuten osaa. No eihän warettajatkaan ihan aluks ole osannu mut ei se niin ylivoimasen vaikeeta ole.

Ja kiitos sinä ...... kun kirjotit noin hyvät ohjeet. En olis millään jaksanu ruveta edes miettimään :)

• ......
        lammas-jr kirjoitti:

Kannattaa ostaa se peli kaupasta jos ei muuten osaa. No eihän warettajatkaan ihan aluks ole osannu mut ei se niin ylivoimasen vaikeeta ole.

Ja kiitos sinä ...... kun kirjotit noin hyvät ohjeet. En olis millään jaksanu ruveta edes miettimään :)

ja tuolle yhdelle sen verran että jos haluaa pelata ilman cd:tä, ei se automaattisesti tarkoita sitä että on warettanut sen, etenkin kun sims2:n wareversio toimii ilman no-cd crackiä...

• Tyhjäpää
        ...... kirjoitti:

ja tuolle yhdelle sen verran että jos haluaa pelata ilman cd:tä, ei se automaattisesti tarkoita sitä että on warettanut sen, etenkin kun sims2:n wareversio toimii ilman no-cd crackiä...

Ei sepeli vält. ole waretettu.

• Tyhjäpää
        Tyhjäpää kirjoitti:

Ei sepeli vält. ole waretettu.

[väli]

• ...... kirjoitti:

Jos sen pelin on kaupasta ostanu ja cd toimii ni onks se sit niin vaikeeta laittaa se cd sinne cd asemaan.

• .......
        lammas-jr kirjoitti:

Jos sen pelin on kaupasta ostanu ja cd toimii ni onks se sit niin vaikeeta laittaa se cd sinne cd asemaan.

kysehän olikin siitä että se jos käyttää no-cd crackiä ei suoraan tarkoita sitä että peli olisi waretettu

itse tosin pelaan aitojakin pelejä no-cd crackien kanssa... useita pelejä koneelle asennettuna ja helpottaa kummasti kun ei tarvi joka välis vaihdella levyjä vaan voi pelata mitä lystää riippumatta mikä cd on asemassa... itse kun olen aika huolimaton henkilö niin tämä tapa on myös eräänlainen varmiste sille että cd:t pysyvät tallella ja kunnossa...

lisäksi kun on kyseessä peli jota lapsetkin tykkää pelata, niin jos taloudessa on useampi kakara ja kone, niin voivat yhtäaikaa pelata eikä tule riitaa

toisaalta minä olen väärä henkilö puhumaan no-cd crackien käytöstä aitojen pelien kanssa, kun edellisen pelin olen ostanut kenties pari vuotta sitten, mutta silloin kun tuli aitoja ostettua niin niitä pelasin no-cd crackien avulla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 195
      2138
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      99
      1571
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1053
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      970
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      70
      847
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      53
      712
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      692
    8. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      692
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      615
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      614
    Aihe