benji hyppy..

tytteliiniii

paljonko maksaa benji hyppy? missä sellasen voi tehä? kokemuksia?

4

3018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sype

En tiedä, mutta kuvittelen sen maksavan alle 100€.

Olisin noin 10 vuotta sitten ostanut 50 vuotta täyttävälle esimiehelleni lahjaksi Benji hypyn. Soitin Benjiliiton puhelimeen, josta vastasi joku pölkkypää ettei voi lahjkorttia hyppyä varten ostaa.

Mielestäni Benji-hyppy olisi sopiva lahja pomolle. Hän voisi arvostaa lahjaa tai jos ei hän uskaltaisi, voisi hänelle sanoa lällällää.

Ja ainahan on mahdollista, että kuminauha katkeaa.

Siihen aikaan hinta olisi ollut alle 200 mummon markkaa.

• maksaa

50 euroa..itse olen hypännyt

• Flying man
    • hairy

Kyllä se kannattaa käydä koestamassa, ehdottomasti! Sen 50 euroa se ottaa, ja kyllähän tuo torni aina kerran kesässä joillain markkinoilla vastaan tulee. Viime kesänä piti lähteä Kaisaniemeen silloin kun siellä on se suomen korkein (150m) kasassa mut sit se unohtu.

Benji on oikeastaan huomattavasti sairaamman tuntunen ku laskuvarjo, nämähän ne on mistä aina kiistellään...kun varjolla hyppäät yli 1000 metristä, ni siinä ei enää tajua olevansa korkealla. Mutta kun benjissä korkeutta on vaan joku 70 metriä, ni johan alkaa tutista.. maa tulee vastaan samalla vauhdilla niinku joku heittäis pallon päin pläsiä.

Ainakin hetken oot vapaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe