Mistähän johtuu, että tähän kuvaruudulle tulee jatkuvasti herja, että "explorer.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava" tai jotain sinne päin...
Liittyykö tämä Internet Exploreriin nyt jotenkin? Oon kyl käyttänyt jo pidemmän aikaa Firefoxia.
Saako sen IE:n muuten poistettuu jollain keinolla? Kannattaako?
Kiitos jo etukäteen!
explorer.exe...?
5
670
Vastaukset 5
- jeps
iexplorer.exe --> niin kyseessä olisi selain
mutta explorer.exe niin se on koko wintoosa joka tilestää. - mullekin
ja koskaan en ole päässyt selville mikä
on aiheuttanut.sitten ne on vaan loppunut.
IE:tä ei taida saada poistettua on vähän niinkun
pakkopullaa ja sitä kautta tulee ne päivitykset. - reed
iexplorer.exe --> niin kyseessä olisi selain
mutta explorer.exe niin se on koko wintoosa joka tilestää. - .exe
on se ohjelma, joka näyttää sulle työpöydän. Kun se heittää volttia, niin osa sovelluksista menee taustalle näkymättömiin eikä niille voi tehdä muuta kuin tappaa. Se wintöötin vakaudesta.
Se ei liity Internet Exploreriin mitenkään. Sen sammuttaminen sovelluksista kadottaa näytöltä kaikki kuvakkeet ja käynnistysvalikon. Ainakun mulla. Uudelleen käynnistys auttaa.
En tiedä voiko IE:tä poistaa mitenkään. Eikä se kannata koska Windows Update sivulla ei voi olla muulla selaimella kuin IE:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3361110Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78782
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661