Tarvitseeko olla huolissaan?

Onko lapsi turvassa?

Ystäväni kertoi, että hänen tyttärenpoikansa näki kotona vihaisen, murisevan koiran naaman (heillä ei ole koiraa). Sekä ystäväni että hänen tyttärensä ovat paljon tekemisissä mm. reikin, enkelihoitojen ja regressiohoitojen kanssa. Aloin pohtia, että yrittääkö jokin ottaa yhteyttä poikaan pahalta puolelta. Onko aihetta huoleen?

19

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut äiti

      On aihetta huoleen. Tyttären ja äidin tulee nyt hetkeksi lopettaa lapsen kuullen enkeleistä yms asioista puhuminen. Lapsi on viaton. Lapsi on pian "rajan toisella puolella" ja lapsi ei selviydy siitä. Lapsi ei ymmärrä sitä, että aikuinen kykenee käsittelemään henkimaailman asioita eri lailla kuin lapsi. Tuo lapsen näky, tai sanominen voi olla hätähuuto. Lapsella on paha olo ja kertoo sen kuvaillen asiaa noin. Lapset elävät ja ovat mielikuvitusmaailmassa, ja se on joillekkin lapsille niin totta ja he eivät ymmärrä sitä erottaa siitä miten asiat ovat oikeasti tässä ajassa, tässä paikassa. Lapsi pelkää 100% jotain ja tuota lasta on autettava. Nuo enkelijutut ja reikit... miksi ihmiset menee niihin mukaan tietämättään mitä vahinkoa niillä saa aikaiseksi? Tiedän enemmän henkimaailmasta kuin monikaan Suomessa. Takapihallani liikkuu oikeat demonit.. eikä tämä ole vitsi. Olen kosketuksissa tuonpuoleiseen koko ajan.
      Mielestäni lapsella tulee olla vanhemmat, jotka ymmärtävät mitkä ovat lapsen mielenterveydelle hyviä asioita. Lapsi on ilmeisemmin jo tuolla mielikuvien tuoisella puolella, tilassa, joka on tosi.
      Psykiatria tuskin on hyvä vaihtoehto, koska he huomaavat pian koko systeemissä pahaa ongelmaa, lapsen ympäristö huomataan pian vaaralliseksi. Luota, tiedän.
      Nyt ei vanhempien tai sukulaisten kannata autta juttelemalla lapselle, lapsi tarvitsee neutraalin ammattilaisen, joka ymmärtää lapsen kasvua ja kehitystä. Seurakunnilla on psykoterapeutteja ja sinne voisi ottaa yhteyden. Siellä on yleensä hyvä ja asiallinen vastaanotto.
      Toivon mukaan lapsi selviytyy.
      Tiedän sen miten helposti lapsi vain katoaa sinne toiseen ulottuvuuteen.. Omasta kokemuksesta. Itse olen ollut tuollainen lapsi. Se mitä olen koko elämäni ajan käynyt läpi, on ihme, että olen edes hengissä ja täysijärkinen.

      • Äiti hoitoon.

        Todellakin on syytä olla huolissaan, äiti ei selvästikään ole ihan täyspäinen.
        Sekoittaa lapsiparan pään omilla hölmöilyillään.


    • realistisssss

      Lapsi on luultavasti vain katsonut jotain äkkiä ja silmät registeröineet omiaan aivoihin. Ei kannata huolestua, ellei lapsi ala kertomaan vastaavanlaisia kokemuksia säännöllisesti tai ala vaikuttamaan pelokkaalta.

    • Kodinhoitajatar

      Äidillä on mielenterveyden kanssa ilmeisesti ongelmia.
      Samoin vaikuttaa asia olevan myös ketjun aloittajalla.
      Suosittelen aluksi käyntiä terveyskeskuksessa ja sitä odotellessa liikkumista raikkaassa ulkoilmassa. Kunnon siivous ja mattojen tamppaus ulkoilmassa.
      Kaikenmaailman reiki- ja enkelihoidot ovat täyttää humpuukia. Niistä tosin ei ole sen enempää haittaa rahanmenon lisäksi kuin esim. punahilkkasatujen kuuntelemisella.

    • Kaikea hyvää!

      Ei liene syytä huoleen. Minäkin näin pienenä mörön, mutta en ole siitä sen kummemmaksi tullut. Olen aina ollut ihan pöljä muuten vaan. En tiedä onko tästä apua, mutta olen elämässä siitä huolimatta pärjännyt melko hyvin.

      • zxcmg

        Voisitko kuvailla tarkemmin miltä tämä mörkö näytti ja missä näit sen?


    • taidanpa

      olen samaa mieltä ekan kommentoijan kanssa että lasta ei tulisi sekottaa näihin asioihin. vaikka vanhemmalla olisi kykyjä kommunikoida kenen kanssa tahansa lapsi kertoo kyllä myöhemmin jos on jotakin käynyt. ja on kiinnostusta. olikohan koira musta jos oli se tietää kuolemaa mutta jos talossa on koira kuollut voi lapsi olla herkkä mutta näitä ei nyt pitäs lapselle tuputtaa eikä puhua ellei lapsi itse asiasta kysy.

    • rajankulkija

      Äidin ja hänen poikansa on vältettävä näitä hoitoja. Lapsen on rauhoituttava ja päättää ITSE paras hoitonsa, onhan kyseessä pojan oma keho. Jos poika on nähnyt tuon vihaisen koiran aiemmin, hänen on kohdattava tämä "vihainen" toteemieläin jollain muulla tapaa kuin henkisillä menetelmillä, nämä nykyiset menetelmät pahentavat poikaa hämmentäen.

    • mieltervhoit

      Kyllä pitäisi olla huolestunut tilanteesta. Aloittajan mielenterveys ei ole hyvällö tolalla.
      Tällaisista tapauksista on jo liikaakin esimerkkejä olemassa. Ohjatkoon joku lähiomainen hänet hoitoon pikimmiten.

    • Reikiainakinvaarallista

      Esimerkiksi Anne Pohtamo nyk.evankelista on kertonut reikihoitojen olevan vaarallista touhua.

      • Näreetonnäin

        Heh, missithän vasta oikeita asiantuntijoita! Sellaisilla hoidoilla ei ole mitään vaikutusta yhtään mihinkään, oli sitten terve tai sairas. Ainoastaan rahat menee huijarille.


    • Valoateille

      Minkä ikäinen lapsi on? Pienet ovat vielä sidoksissa henkimaailmaan, ja näkevät/aistivat asioita joita vanhempana enää ei. N. kuuteen ikävuoteen asti lapsella on vielä yhteys henkimaailmaan. Nyt jotenkin tulee mieleen, että onko lapsella pelkoa jostain asiasta, kenties joku läheinen aikuinen olisi koirapelkoinen = välittyy lapselle. Joka sitten voi yhdistää pelottavan asian koiraan = näky. Mutta sillä ei mitään tekemistä henkimaailman kanssa. Ylipäänsä henkimaailmasta ei oteta yhteyttä lapseen pahassa tarkoituksessa, yleensä aikuiselle sieltä saa "seuralaisia" kunhan itse muistaa kiroilla (=kutsuu pimiäisiä luokseen itse) ja on muutenkin pahassa mukana. Näihin ei kylläkään liity uskonasiat, valoa kannattaa pyytää itselle, ja jos kokee, että jokin henki ahdistaa, pyytää apua valosta ja että henki ohjataan valoon. Paljon on tietysti huuhaatakin, mutta kun ihmisellä ei vaan riitä ymmärrys ja käsityskyky kaikkeen, miksi silloin täytyy tuomita sellainen, mitä ei itse ymmärrä??? Liialliseen ennaltatietämiseen auttaa viina, itsekin enenevässä määrin käytän, koska en vaan tahdo vastaanottaa. Melko raskasta, sen tietävät itse kokeneet. Muut sitten tuomitsevat :-D Kaikkea hyvää sinne teille, toivottavasti kysyjä saa avun! Valoa!

    • ähvätti

      Demonit hiipii takapihalla? Oisko joku portti jäänyt auki? Älä nyt tänne niitä päästä ehdoin tahdoin. Meedio Pennanen tai joku sinne äkkiä. Tulee muillekin harmia noista kuin itselle.

    • iseu

      Lapsilla ja aikuisilla voi olla hallusinaatioita monista syistä. Esim. migreeni voi aiheuttaa niitä.

    • Anonyymi

      Normaaleissa reiki- tai enkelihoidoissa ei ole mitään vikaa.
      Suvaitsemattomat ja asiantuntemattomat ihmiset pysykööt omillaan.

    • Anonyymi

      Tuskin tarvitsee tuosta huolestua. Aivojen ollessa rentoutuneessa alfa-aaltojen tilassa voi nähdä hahmoja. Hahmot ovat mielikuvitusta.

      Liialliseen herkkyyteen auttaa toki viina aiheuttaen massiivisia sivuvaikutuksia. Suositeltavampaa on lihan syönti, joka poistaa herkkyyttä. Kasvissyönti puolestaan lisää herkkyyttä. Liikunta myöskin vähentää oireita, koska liikkuja tunnetusti on vahvemmin kehossa kuin uneksija.

    • Sori. Väärä talo. En tule teille ennen kuin 16.11. 2041. Näemme sitten. Hyvää loppuelämää. c,")

    • Anonyymi

      Milläs ne saatas nämä henkihoitojen harrastajat uskomaan, että niiden mukana tulee kytköksiä pimeyden henkivaltoihin. koiran naaman näyttäytyminen on siitä yksi kuva … sanoutukaa äkkiä irti noista hoidoita ja vapahtajan turvaa rukoilkaa kotinne ja elämänne ylle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe