Tiedote Posti Plus -asiakkaille

Hyvä Posti Plus -asiakas!

Meillä on sinulle hyviä uutisia.

Suomi24 uudistuksen myötä Posti Plus -tuotteen myynti loppuu. Olemme kuitenkin päättäneet, että vanhat asiakkaat saavat kiitoksena asiakkuudesta pitää Plus-asiakkuuden mukanaan tuomat edut – ilman aikarajoituksia. Tarkista, että asiakkuutesi on voimassa 27.1.2015 asti, niin varmistat etusi.

Jos et vielä ole Posti Plus -asiakas, vielä ehtii! Kaikki 27.1. mennessä solmitut asiakkuudet saavat tämän edun.

Terveisin,
Suomi24 Ylläpito

9

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhän kuppausta!

Vähintään viikottain toimintaongelmia! Miksi????
      Toimintaongelmia vaikka palvelusta maksaa. Mitään ei ole hyvitetty!

• terve vaan ja onnee

Vaihdoin s-postin pois suomi24:stä :) Automaatti kääntö vaan täältä ja pikkuhiljaa saa kaikki uuteen postiin... Kaksi kuukautta eikä yhtään kertaa jumissa tai muuta ongelmaa, ihanaa :) Suosittelen!

• vielä mitä

Hyvinhän on toiminu maksutonki suomi24:jän posto

• Hotmile

Minä myös käytän parempia sähköpostia tärkeimpien asioiden hoitoon
      Roskapostit ym paska tulee suomi24 !

• Todella häiritsee sähköpostissa kattomainokset samoi alapuolella muste kurssi ym mainokset ovat niin isojakin

• bloccker

Adblock on hyvä selainlisäke. Ei näy mainokset. Toimii.

• Miksi ns posti uudistukseen ei vieläkään tullut toimintoa mistä voi torjua roskapostit mitä tulee 30 - 40 /vuorokaudessa!!! Olihan siinä aiemmassakin s 24 postissa toiminto torju tämä käyttäjä!!!

• Olen ollut Suomi-postin käyttäjä reilusti yli 10 vuotta ja olen tosi tyytyväinen. Roskapostia ei juuri koskaan ole tullut, itsehän voi vaikuttaa mitenkä s-postiosoitettaan jakelee.
      Selkeä suomalainen Suomi24.fi osoite menee oikein jokaisen näppiksellä, toisin kuin ulkolaiset postiosoitteet, jotka saa tavata kielitaidottomille.
      Viimeinen uudistus oli hyvä, siihenkin olen tyytyväinen. Ainut miikka tulee sivujen ja postin takkuamisesta silloin tällöin, jospa siihenkin tulee korjausta uudistuksen myötä

• kaitsu3

Hyvin on minullakin pelannut. Onhan siinä joskus ollut katkoksia, mutta kun sentään ilmaiseksi näinkin hyvän sörviisin saa, niin en valita.

Roskapostia tulee mullekin vain kerta viikossa tai kahdessa. Aivan kuten nimim. Roen totesi: Jos osoitettaan jakelee sinne sun tänne, varmasti roskaa tulee. Mutta kun vika löytyy peilistä, pitäisin mieluummin suuni supussa kuin huutelisin omaa tyhmyyttäni ääneen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      232
      4043
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2154
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      213
      1788
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1597
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1344
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1271
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1248
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe