Tiedote Posti Plus -asiakkaille

Hyvä Posti Plus -asiakas!

Meillä on sinulle hyviä uutisia.

Suomi24 uudistuksen myötä Posti Plus -tuotteen myynti loppuu. Olemme kuitenkin päättäneet, että vanhat asiakkaat saavat kiitoksena asiakkuudesta pitää Plus-asiakkuuden mukanaan tuomat edut – ilman aikarajoituksia. Tarkista, että asiakkuutesi on voimassa 27.1.2015 asti, niin varmistat etusi.

Jos et vielä ole Posti Plus -asiakas, vielä ehtii! Kaikki 27.1. mennessä solmitut asiakkuudet saavat tämän edun.

Terveisin,
Suomi24 Ylläpito

9

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhän kuppausta!

      Vähintään viikottain toimintaongelmia! Miksi????
      Toimintaongelmia vaikka palvelusta maksaa. Mitään ei ole hyvitetty!

    • terve vaan ja onnee

      Vaihdoin s-postin pois suomi24:stä :) Automaatti kääntö vaan täältä ja pikkuhiljaa saa kaikki uuteen postiin... Kaksi kuukautta eikä yhtään kertaa jumissa tai muuta ongelmaa, ihanaa :) Suosittelen!

    • vielä mitä

      Hyvinhän on toiminu maksutonki suomi24:jän posto

    • Hotmile

      Minä myös käytän parempia sähköpostia tärkeimpien asioiden hoitoon
      Roskapostit ym paska tulee suomi24 !

    • Todella häiritsee sähköpostissa kattomainokset samoi alapuolella muste kurssi ym mainokset ovat niin isojakin

      • bloccker

        Adblock on hyvä selainlisäke. Ei näy mainokset. Toimii.


    • Miksi ns posti uudistukseen ei vieläkään tullut toimintoa mistä voi torjua roskapostit mitä tulee 30 - 40 /vuorokaudessa!!! Olihan siinä aiemmassakin s 24 postissa toiminto torju tämä käyttäjä!!!

    • Olen ollut Suomi-postin käyttäjä reilusti yli 10 vuotta ja olen tosi tyytyväinen. Roskapostia ei juuri koskaan ole tullut, itsehän voi vaikuttaa mitenkä s-postiosoitettaan jakelee.
      Selkeä suomalainen Suomi24.fi osoite menee oikein jokaisen näppiksellä, toisin kuin ulkolaiset postiosoitteet, jotka saa tavata kielitaidottomille.
      Viimeinen uudistus oli hyvä, siihenkin olen tyytyväinen. Ainut miikka tulee sivujen ja postin takkuamisesta silloin tällöin, jospa siihenkin tulee korjausta uudistuksen myötä

    • kaitsu3

      Hyvin on minullakin pelannut. Onhan siinä joskus ollut katkoksia, mutta kun sentään ilmaiseksi näinkin hyvän sörviisin saa, niin en valita.

      Roskapostia tulee mullekin vain kerta viikossa tai kahdessa. Aivan kuten nimim. Roen totesi: Jos osoitettaan jakelee sinne sun tänne, varmasti roskaa tulee. Mutta kun vika löytyy peilistä, pitäisin mieluummin suuni supussa kuin huutelisin omaa tyhmyyttäni ääneen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      130
      9962
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2901
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      178
      2690
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1518
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe