Oppivatko oikeasti puhumaan?Entä jos undulaatteja on kaksi?Kesyyntyvätkö silloin?Miten opetit puhumaan,jos sinulla on puhuva undulaatti?
puhuva undulaatti?
4
507
Vastaukset
- viher
no minä olen kuullut puhuvista undulaateista hmm "erikoista" mutta voi olla mahdollistakin
- minä&eläimet
jotkut undut osaavat puhua. jos haluut opettaa undusi puhumaan niin sun pitää melkein koko ajan puhua sille ja jankuttaa sitä sanaa jonka sä haluut opettaa sille.Mutta ei ne osaa puhua niin kuin papukaijat ne osaa vaan pari sanaa ja sitä rataa...
Mulla on 2 undua ja 4 poikasta.Vanhemmat osaa sanoa oman nimensä ja ne ovat erittäin kesyjä.- ostanko?
kiitos vaan!
- E.S
joo kyllä ne oppii jos jaksat jankuttaa yhtä samaa sanaa!mä saan ihan 2viikon päästä 2undulaattia ja mun kaverilla on undulaatti ja se osaa sanoo sen nimen ja mun kaverin nimen.se osaa jopa sanoo yhen lauseen se lause on:mitä kuuluu?joo mutta siinä tarttee olla kärsivällinen ja älä pety jos ne ei opi puhuu kaikki ei opi ikinä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070