Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sri Lanka

Olavi

Toivon ystävällisesti, jos vain mahdollista, että joku Sri Lankaa todella tunteva, vaikka itse sri lankalainen ja suomea puhuva ja kirjoittava, tai joku muu oloja/faktoja tunteva voisi osallistua tähän SRI LANKAN omaan keskustelupalstan keskusteluun.

Suomessa on Suomi-Sri Lankan ystävyys seura, toivoisi sieltä löytyvän mielenkiintoa. Mikäli tunnet sikäläisiä voisitko kertoa heille asiasta.

5

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hece

      Täällä, vain muutamat "Sri Lankan asiantuntijat" kirjailevat keskenään. Alkaa tympäännyttää, ei keskustelijat, vaan niiden vähyys. Eihän voi olla niin, että kaikki viestien lukijat olisivat mielipiteettömiä.

      Mikä mättää?

      • Hikkaduwa fan

        Minulla on muutamia sri lankalaisia ystäviä täällä Suomessa, mutta he eivät ole kiinnostuneita osallistumaan keskusteluihin. Ovat kai onnellisia kun ovat päässeet sieltä pois.
        sorry.


      • tyttö
        Hikkaduwa fan kirjoitti:

        Minulla on muutamia sri lankalaisia ystäviä täällä Suomessa, mutta he eivät ole kiinnostuneita osallistumaan keskusteluihin. Ovat kai onnellisia kun ovat päässeet sieltä pois.
        sorry.

        en ny oikei tiiä uskoisko toho mut jkos sull tosiaa on niitä sri lankalaisia ystäviä ni voisitko pyytää niitä kertomaan vähän tausta tietoa pienikin tieto voi auttaa jotakin ihmistä =)


      • Paholainen
        tyttö kirjoitti:

        en ny oikei tiiä uskoisko toho mut jkos sull tosiaa on niitä sri lankalaisia ystäviä ni voisitko pyytää niitä kertomaan vähän tausta tietoa pienikin tieto voi auttaa jotakin ihmistä =)

        Mitä nää välittää jotka on päässyt pois sieltä kurjuudesta.!! Ota huomioon viime uutiset mitä rosvousta siellä tapahtuu ei varmaankaan turistit ala siihen hommaan..Paikalliset ne vaan käyttää tilannetta hyväkseen jotta saavat edes jotain takaisin menetetystä omaisuudestaan!!!


      • NIINPÄ
        Paholainen kirjoitti:

        Mitä nää välittää jotka on päässyt pois sieltä kurjuudesta.!! Ota huomioon viime uutiset mitä rosvousta siellä tapahtuu ei varmaankaan turistit ala siihen hommaan..Paikalliset ne vaan käyttää tilannetta hyväkseen jotta saavat edes jotain takaisin menetetystä omaisuudestaan!!!

        JOSKUS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2174
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2003
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1337
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1314
    8. 50
      1205
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe