Onko kenelläkään kokemusta asiasta ? Kuinka helppoa tai vaikeata on tehdä rahaa tällä ? Kuulisin mielelläni muiden kokemuksista. Onko teillä antaa hyviä neuvoja ?
Hyviä lähteitä, kirjoja tai webbisivuja ? Mitä alustoja olette käyttäneet kaupankäyntiin ? Millaisin strategioin / pelisäännöin ? Onko realistista ajatella elättävänsä itsensä tällä ? (En haaveile mielettömästä rikastumisesta vaan laskujen maksamisesta ...)
Olisin myös vaikka kiinnostunut juttelemaan asiasta henkilön kanssa jolla on kokemusta ....
DayTrading - Osakkeet & Valuutta
1
155
Vastaukset
- Vakuusvaje
Olen kokeillut osakkeilla päiväkauppaa ihan vakavissani. Tulokset olivat nollaa paremmat, mutta käytettyyn aikaan ja vaivaan nähden riittämättömät. Todelliset voitot olen tehnyt pitämällä hyviä osakkeita vuosikausia tekemättä mitään. Kun nyt vielä robotit ovat vallanneet kaupankäynnin, päiväkauppa on tullut entistäkin vaikeammaksi.
Valuuttakaupassa on vielä hankalampaa päästä edes nollatulokseen. Siellä vastassa on pörssihaitakin tehokkaampia kaupantekijöitä ja lisäksi itse valuuttakaupassa tuloksen odotusarvo on nolla. Ei tarvitse kauan miettiä, kuka joukosta jää tappiolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41137- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646