Laitoin seinäkynttelikön, mihin kynttelin, missä luki, että on valumaton, mutta huh huh. Valkea tapetti ja parketti sinisessä steariinissa. Koetin rapsutella varovasti pahimpia irti. Saanko loppuja millään konstilla pois? Ei ole oikein siistin näköistä kun punaiset juovat valuu pitkin senää, päätyen lammikkoon lattialle.
steariini tapetissa ja parketissa
5
3226
Vastaukset
- moips
yks tuttavan porukka oli silittänyt raudalla vaatteen läpi mattoon menneen steariinin. oli kuulemma lähtenyt kaikki siististi pois. itse ei ole tarvinnut vielä turvautua ko vinkkiin, mutta eihän sitä tiedä milloin kynttilästä läikkyy liinalle tai matolle jne steariinia. itse ainakin kokeilisin.
- Itsekin töpännyt
Käytä imupaperia kuten suodatinpusseja, ja puhallat vaikka föönillä siitä päältä. Uskoakseni rasvatahrat jäävät kuitenkin näkyville, vähän riippuu minkälainen tapetti on kyseessä. Prkettiinkin voisi samaa kokeilla mutta en uskalla varmaksi vannoa että toimii.
- Vähän sivistynyt
minäkin olen töpännyt, mutta tiedän kuinka steariini lähtee pois. Lämmittää sitä föönillä, niin se muuttuu nestemäiseksi ja pyyhkii pois. Huom! Täytyy olla tosi kuuma.
Hei! Sain steariinin parketilta pois , mutta lattia jäi ihan mielettömän liukkaaksi. Mitenkähän saisin tuon hengnvaarallisen liukkauden pois??! En kuitenkaan haluaisi pilata parkettia!
- minä vain
Perus pesu saattaa auttaa, eli parketin pesu (ei liiallisella vedellä ettei puu turpoa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään18116790Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903775Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu271834Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1601417Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141284- 811101
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2091043