Missä voi puhua henkisyydestä

Peili

Hei,

Kirjoitin tälle palstalle uuden ajan henkisyydestä. Kirjoitus siirrettiin palstalle Yhteiskunta,Uusiutuva Energia.

Siellä keskustellaan aurinkopaneeleista, ei uskonnoista tai uskomuksista.

Mikä on mielestänne sopiva palsta puhua henkisyydestä, jossa tavoitellaa rauhallista hyvää oloa ja jaloa, ymmärtäväistä mieltä?

8

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+8

Ehkä on olemassa henkisiä aurinkopaneeleita...

• >>>Mikä on mielestänne sopiva palsta puhua henkisyydestä

• lasilautanen

Kannattaa tutkia plazan kristallipallon puolta, siellä on välillä hyvinkin henkevää ja viisasta keskustelua

• <3<3<3<3<3

• Sitä taustaa vasten

• Peili
        <3<3<3<3<3 kirjoitti:

Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys palsta sopisi.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/2795

Jos yhdistää henkisen hyvinvoinnn ja mielenterveyden niin se kuulostaa minulle samalta kuin laitettaisiin kehorakentajat ja paino-ongelmaiset juttelemaan samalle palstalle...

Ilmeisesti henkisyydestä ilman jumalaa voi puhua vain ateismi palstalla. Vähän surullista kun tarkoitus ei ole mitenkään käsitellä jumalan olemassa oloa, tai jumalien, vaan puhua ainoastaan omasta psyykkisestä hyvinvoinnista ja siitä mikä tekee ihmismielelle erityisen hyvää. Miten harjoitat mieltäsi vahvemmaksi, vaikka mielessäsi ei ole mitään vikaa.

• Universaali
        Peili kirjoitti:

Jos yhdistää henkisen hyvinvoinnn ja mielenterveyden niin se kuulostaa minulle samalta kuin laitettaisiin kehorakentajat ja paino-ongelmaiset juttelemaan samalle palstalle...

Ilmeisesti henkisyydestä ilman jumalaa voi puhua vain ateismi palstalla. Vähän surullista kun tarkoitus ei ole mitenkään käsitellä jumalan olemassa oloa, tai jumalien, vaan puhua ainoastaan omasta psyykkisestä hyvinvoinnista ja siitä mikä tekee ihmismielelle erityisen hyvää. Miten harjoitat mieltäsi vahvemmaksi, vaikka mielessäsi ei ole mitään vikaa.

Kyllä täällä voi ihan hyvin puhua henkisyydestä, joko jumalten kanssa tai ilman. Oma väki täällä on hyvin avointa toistensa näkemyksille sellaisesta henkisyydestä, joka ei ole sitoutunut mihinkään tiettyyn uskontoon. Eli aika lailla universaaleja täällä ollaan lähestymistavan suhteen. Asiallista keskustelua häiritseviä kommentteja heittäviä lähetystyötä tekeviä porukoita on vain kaksi: "vain me olemme oikeassa ja muut harhautettuja"-kristityt ja "vain me olemme oikeassa ja muut harhoissaan"-ateistit/materialistit.

• S.Templar

Juuri näin, hyvin suvaitsemattomia ovat. Valaistumista ei ole havaittavissa, ainoastaan oman näkemyksensä tyrkyttämistä toisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe