Tiberias

tiberias

Maaliskuun puolen välin jälkeen tarkoitus olis mennä kyseiseen paikkaan viikoksi. Kertokaahan millainen paikka on ja mitä paikkoja kannattaa käy tsekkaamassa, ravintolat, yöelämä jne.? Eilatissa on tullut 3 kertaa käytyä.

2

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deronda

Tiberiaksessa olin kolme vuotta sitten kesäkuussa. En tiedä millainen sää on maaliskuussa. Kesäkuussa Tiberiaksessa kävi mukava tuuli kaiken aikaa ja koskaan ei ollut liian kuumaa.

Tiberias ei ole kovin iso kaupunki. Kahviloista jäi mielee lähinnä yksi, joka mainosti itseään isolla Kekkosen kuvalla. Jokainen suomalainen pysähtyi taatusti.

Itse tein silloin bussilla päiväreissun Safedin kaupunkiin. Se on vuoristossa ja siellä oli kesäkuussakin viileä tulli. Safedissa on suuri taiteilijoiden kaupunginosa.

• AetA

Tiberias on rauhallinen pikkukaupunki. Sää tuohon aikaan voi olla jo keväisen lämmin. Vaatetta kuitenkin mukaan, sillä illat ja yöt vielä varsin koleita.

Paikalliset nuoret siellä jonkin verran viikonloppuisin bilettivät ja olivat kännissäkin. Heidän diskoistaan tai suosikkiravintoloistaan emme olleet kiinnostuneita. Yöelämästä ei siis ole vinkkiä antaa. ;)
      Sensijaan vuokrasimme auton ja ajelimme järven ympäri raamatullisia paikkoja katsellen. Vaikuttavaa, kaunista ja rauhallista. Suosittelemme!

A&A:n reissukuvista löytyy lisää tietoa.
      Mukavaa matkaa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3510
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3216
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3052
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2212
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1751
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1725
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1648
    Aihe