Hahmoille kuvia ?

Hjelppiä löytyiskös....

Moikka!! Kertokas ropeltajat mistä löydätte parhaiten kuvia hahmoille, en viittisi jostain viikon seiskastakaan alkaa leikkelemään julkkisten kuvia :DDD Esim. joku nettisaitti jos olis =)

8

1606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sälli77

Kirosana jälleen, mutta googlettamalla löytää.
      Käytä myös allthewebin (www.alltheweb.com) hakupalvelua ja laita siihen haun kohteeksi kuvat ja sitten keksi muutama hyvä hakusana millä niitä kuvia haet, niin on jo kumma jos ei ala löytymään. Tässä muutamia joilla on hyvä aloittaa.

Fantasy Art, Fantasy pictures, etc. (noilla molemmilla hakusanoilla löytyi allthewebin avulla jo yli 15 sivullista tavaraa.)

Kun saatuja linkkejä olet vilkuillut ja löytänyt sieltä kuvan tekijöiden, eli artistien nimiä (mm. Agnus McBride, Rowena Morrill, Luis Royo, Boris Vallejo, etc, etc.) niin hae uudestaan kuvia niiden artistien nimillä, ja löydät tarkemmin kuvatuksia ja tiettyä piirrostyyliä etc, niin ei tarvitse kahlata koko nettiä sen vuoksi läpi ja monet seksisaititkin jää näkemättä.

Muista myös että ne kuvat on tekijänoikeudella suojattua taidetta joiden käyttöä koskee tietyt rajoitukset.

• Pelimies-77
    • sunny

Opettele piirtämään

• ...

Jossain nettideittipalstoilla, missä on kuvia, voisin kuvitella käyttäväni ne härskisti hyväkseni ainakin ei-pelaajahahmoina. Tai sitten niitä sivuja, jotka mainostavat venäläisiä vaimoiksi.

Kornia, mutta toimii, moderniin peliin(wod/d20 mod.). Photoshopattuna ehkä johonkin muuhunkin genreen.

• temetti

www.google.fi

• Asha

Kopioimalla eri pelien kirjoista, sarjakuvista, tavallisten kirjojen kansista jne. Piirretyt taitavat olla parempia kuin valokuvat.
      Ja tietty itse piirtämällä, mikäli taitoa löytyy. Tai vaikkei nyt niin taitava olisikaan.

• Suffeli

www.heromachine.com tuolla voi rakentaa oman hahmon.. ilmanen kun laittaa alhaalta Free ..
        Oon tehnyt monta hahmo kuvaa tuol.. :D

• Ongelmia...x__x

Itsekkin tarvitsisin tytön kuvan roolipeliin. Ihan tavallisen, en mitään fantasiaa. Googlesta en kuitenkaan viitsi noin vain ottaa jonkun toisen kuvaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6118
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5555
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2026
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1494
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe