Hei,
onko tietoa, voiko Phuketissa käydä mittauttamassa veren INR -arvon. Kata, Karon jne?
INR arvo
4
174
Vastaukset
- INR arvo
Entä Krabilla.
- Thaimaan Tietäjä
Nykytilannetta en tarkkaan tiedä , V2006 meinasivat laittaa marevanin minulle juuri ennen reissua kun tuli pitkittyneen flunssan seurauksena flotteri.Rytmi kääntyi itsestään takaisin muutaman päivän jälkeen ,selvitin tuolloin ja ainakaan ei kuulema Krabi Townin sairaalassa onnistunut. Melkein suosittelisin Phuket International Hospitaalia, Mikäli sulle ei juuri nyt ole marevania määrätty ja INR on hyvällä hoito tasolla, kysäse TK sta jos käyt pari päivää ennen reissuun lähtöä kokeissa niin pärjäät varmaan reissun ajan. Olin viime keväänä 4 vko reissussa
ei mitään ongellmia , vaikka marevan nykyään jatkuvassa käytössä tosin ruokavaliohan on tärkee ja itse olen kyllä sen alkoholin melkein unotanu korkeintaan ne 2-3 olutta koska runsaampi alkoholin käyttöhän ohentaa verta ja se INR pitää olla hyvällä hoitotasolla.- ulok
ok, kiitos
- OmaINR-mittari
Kannattaa hankkia oma INR-mittari kotiin, jos matkustelee enemmän. Toimii samaan tapaan sormenpäästä otettavalla näytteellä kuin verensokeri mittarit. http://www.healthberry.fi/marevan-inr-omaseuranta/#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833