Hei,
onko tietoa, voiko Phuketissa käydä mittauttamassa veren INR -arvon. Kata, Karon jne?
INR arvo
4
196
Vastaukset
- INR arvo
Entä Krabilla.
- Thaimaan Tietäjä
Nykytilannetta en tarkkaan tiedä , V2006 meinasivat laittaa marevanin minulle juuri ennen reissua kun tuli pitkittyneen flunssan seurauksena flotteri.Rytmi kääntyi itsestään takaisin muutaman päivän jälkeen ,selvitin tuolloin ja ainakaan ei kuulema Krabi Townin sairaalassa onnistunut. Melkein suosittelisin Phuket International Hospitaalia, Mikäli sulle ei juuri nyt ole marevania määrätty ja INR on hyvällä hoito tasolla, kysäse TK sta jos käyt pari päivää ennen reissuun lähtöä kokeissa niin pärjäät varmaan reissun ajan. Olin viime keväänä 4 vko reissussa
ei mitään ongellmia , vaikka marevan nykyään jatkuvassa käytössä tosin ruokavaliohan on tärkee ja itse olen kyllä sen alkoholin melkein unotanu korkeintaan ne 2-3 olutta koska runsaampi alkoholin käyttöhän ohentaa verta ja se INR pitää olla hyvällä hoitotasolla.- ulok
ok, kiitos
- OmaINR-mittari
Kannattaa hankkia oma INR-mittari kotiin, jos matkustelee enemmän. Toimii samaan tapaan sormenpäästä otettavalla näytteellä kuin verensokeri mittarit. http://www.healthberry.fi/marevan-inr-omaseuranta/#
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849