Parhaat riparimuistot

apnumbaone

Eli tähän ketjuun kaikkee enemmän ja vähemmän hauskaa mitä riparilla tapahtu
Shall we begin

- suihkutettiin dödöö sipsipussiin ja saatiin pari tyyppiä syömään sieltä

- Isoset valvo huoneitten ulkopuolella, että rauhoitutaan. Lykkäs jonku pöydän oven eteen ettei avattaisi sitä. Ja anina sitte ku koputeltiin ja ku ne tuli laittaan sitä kiinni, suihkutettii dödöö niitten päälle. (Juu aika lapsellista kyllä).

-Sitte myöhemmin yöllä aina ninjailtiin naapuri-huoneeseen :D

En nyt tiä onko niin hauskaa luettavaa, mutta paikan päällä ainaki oli :D

12

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jape .--.

      Me kakattiin toistemme sänkyihin joissa meidän piti myös nukkua. Siellä oli aivan järjetön haju, mutta kyllä siihen tottu. Isoset oli juonessa mukana.
      Jos olisin tiennyt että siellä tuputetaan niin paljon uskontoa niin en olisi mennyt sinne.

    • 77777

      Kaverin riparilla jotkut oli vähän kännissä lähteneet veneilemään ja olivat päätyneet läheisen hotellin aulaan nukkumaan :D

    • Pekka ¡

      Joku työnsi sormen pyllyyni kun nukuin.

      • boyjjjjj

        ...mä onnistuin työntämään jotain muuta....ja me nautittiin.....


    • NytKäviNäin

      Yöllä ikkunast ulos ja sit porukka huomaa että nyt ei päästä enää takas sisälle... Ohjaajat tykkäs tosta tosi paljon. XD

    • Jorppe17

      Suurin osa lopetti riparin kesken. Opetus olikin pelkkää huuhaata, mikä ei kiinnostanut.

    • 9iukjuy65

      kaverini paras muisto oli kun häntä eivät raiskanneet leiri rippikoulun teltassa. minun piti mennä seuraavalle sinne menevien ryhmässä mutta kaverin varoituksesta en mennyt vaan pysyin kotona ja nautin mopoilusta. ruskeen reijän ritari ei saanut vankeutta...

    • Pekka6999

      Panin mun tyttökaverin kanssa ja sit laukesin ekal työnnöl. ei hävetä

    • salohoodz

      Yks kaveri paskansi meidän majatalon parvekkeelta alas, kyseinen kaveri tunki myös sähköhammasharjan ja 0,5l limsapullon perseeseen :D pienen yllytyksen kera kuitenkin. Käprästä meinattii jäädä kiinni, onneksi vanha dödökikka toimi jälleen.

    • Anonyymi

      Paras muisto on se kun siellä nukku 3 tyyppiä samassa huoneessa eli minä ja 2tyttöä Illalla ku oltii menos nukkuu nii ne sormetti toisiaan mun vieres ja pääsin mukaa leikkeihi oli hauskaa
      -19v Kauhavalta

      • Anonyymi

        Sitten heräsit ja tunsit, että on kova kusihätä.


    • Anonyymi

      Panin useamman kerran meidän isosen kanssa. Kerran pantiin kaverin kans sitä samaan aikaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe