Sami-Henrik Niskanen istuu tuomiotaan muina miehinä vaikka on saanut tuomion lsh-rikoksesta, pahoinpitelystä ja taposta vuonna 2011.
Löytyy lisää: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=10768
Lisäksi Valvira katsoo hänen olevan soveltuva lähihoitajaksi:
Terveydenhuollon ammattihenkilöiden tietopalvelu
Hakutulos
Nimi: SAMI-HENRIK NISKANEN
Syntymävuosi: 1973
Rekisteröintinumero: 60501410751
Oikeudet: lähihoitaja
LÄHIHOITAJA: Tuomittu Taposta ja (lapsen) seksuaalirikoksesta
11
4949
Vastaukset
- ♥♥♥♥♥♡♥
onko kuvia
- rampe55
Sami-Henrik Niskanen: http://www.murha.info/phpbb2/download/file.php?id=277
- reppanat
Konnat on sen verran vellipöksyjä, ei niitä kiinnosta kuin oma hyvinvointi, suurin osa reppanoista ei ala ottamaan lisäkakkua jonkun pedofiilin tai raiskaajan takia.
- sukua auerskalle?
Onko ollut samassa ringissä ja persekerhossa? Onko auerska hakattu jo monta kertaa vankilassa?
- olet oksettava
Ei ole Auerskaa hakattu Sinä alhainen liero ihmiseksi.
- Sami-Henrik
Kuvia löytyy mun facebook sivuilla. Terv. Sami-Henrik Niskanen ps. Nimettömät kirjoittajat ovat velliperseitä.
- Panostytär
Sami-Henrik kirjoitti:
Kuvia löytyy mun facebook sivuilla. Terv. Sami-Henrik Niskanen ps. Nimettömät kirjoittajat ovat velliperseitä.
Sinä oot velliperse mini kikkeli .ei aikaakaa ku oot takas linnassa
- Anonyymi
Panostytär kirjoitti:
Sinä oot velliperse mini kikkeli .ei aikaakaa ku oot takas linnassa
Ootko testannu Samin kikkeliä, kun tiedät koon ?
- tarkennus
Eivät nuo ole ihmisiä.
- kerhoperseestä
Maksettiinko tapporahaa 500 000 kuten auerskalle? Kannattaa valittaa ellei maksettu, on sukupuolisyrjintää.
- Anonyymi
Hän on nyt palannut Muhokselle.
Elelee kaikessa rauhassa.
Hänen isänsä oli Pohjolan Poikakodin ohjaaja ja entinen poliisi Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113