Mitä arcade ajettavuus tarkoittaa.
Vastaukset 5
- Jdue626
Kaasu pohjassa mutkat läpi 500m drift fysiikka pilkkaa. Gran turismo ja forzat on arcaden vastakohtia. Need for speedit arcadea.
- pc_sim
No en mä välttämättä turismoja ja forzaakaan ihan arcaden vastakohdaksi sanoisi. Kattellaan uusiks sitku puhutaan jostain rfactorista sun muista.
- trueHDrealism
Ajettavuus lakkaa olemasta arcadea vasta sitten kun näen jonkun ukon lentävän pelituoleineen kerrostalon 5. kerroksesta ikkunasta ulos kun rallipelissä auto on livennyt ulos tieltä :D
- vanhentunut_termi
Termi on jäänyt tarkoittamaan 80-luvun kolikkopelien (kuten Outrun) tasoista ajettavuutta, jossa autoa voi siirtää vasemmalle tai oikealle, mutta ajosuuntaa ei voi vaihtaa. 90-luvulla autopelejä luokiteltiin "arcademaisiin" ja simulaatioihin ja tuo termi vieläkin on vain jäänyt käyttöön.
Nykyisissä arcadepeleissä (=kolikkopeleissä) kuitenkin fysiikan mallinnus ja grafiikka on realistista, kuten ratin ja tuolin tärinätkin. Enemmän ne ovat ajosimulaatioita kuin jotkut konsolipelit. - slkfdklgerker
Auton ardace-tason ajettavuus saattaisi korjaantua jos säädetään ohjauskulmat ja uusitaan iskarit, nivelet sekä tukivarsien kumipuslat :P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459