hedelmäpelitön helmikuu

Leski

Olen innokas pelaamaan automaateilla pelejä. Pokeria varsinkin.
Rahaa kuluu yllättävän nopeasti ja paljon,jos ei pidä varaansa.
Nyt tein lakon.
En pelaa yhtään,ainakaan helmikuussa.
Pelit koukuttaa samalla tavalla,kuin viinan juonti.
Pelaamisen jälkeen tulee "krapula" kun on hävinnyt. Ja aina häviää.

.

22

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hedelmät ovat myös halventuneet.
      Joten pelaile kaiken-laisissa kaupoissa.

H.

• voitto panoksia

Minä en ole hävinnyt aina, enkä koskaan 1,20 euroa enempää. Pelaamaan houkutellut kollega suositteli aikoinaan, että pitää ottaa pelikolikot erilleen ja käyttää vain ne.

Jos voitan, pelaan niin kauan kuin kone antaa lisää voittoja. Kun tulee toinen kerta ilman voittoa, otan voittokolikot ulos ja jatkan matkaa. - Saatan jättää sen 1,20 € taskuun, mutta muut kolikot laitan lompakkoon.

Olen omillani ja välillä saatan pysyä pidemmänkin aikaa voitolla.

• Leski

voittopanoksia: nikille
        Niin se minunkin pelaaminen alkoi. Ekaksi vain euro,pari. Ihan vain huvikseen.
        Sitten lisää kolikoita siihen helvetinkoneeseen. Pakko saada häviöt voitoiksi.
        Seuraavaksi työnnetään seteleitä,vähän kuin salaa itseltään, siihen masiinaan.
        Vielä pankkikortti käyttöön. Voi taas pelata 50 eurolla.
        Tämä kierre on tuttu pelureille.
        Kerrankin naapurin koneen pelaaja sanoi,että sinne meni jalkahoitorahat. Pitää peruuttaa aika.
        Otetaan pikavippejä pelaamiseen.
        Olen yhden kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
        Pelikoneet pois marketeista. Koneet vain peliluoliin. Ja kielto,ettei pankkikorteilla saa pelata.

• Eli kuulut näihin Supermarkettien hedelmäpelien kantahengailijoihin, joita täällä korvessakin olen bongaillut.

Ihan oikeesti ihmetyttää ihmiset, joilla ei ole muuta jännitystä elämässä kuin pelaaminen. Onhan peliporukka oma sosiaalinen yhteisönsä. Kun sisälle pääsee ei pääse ulos.

Ilmeisesti puheenaiheetkin ovat luokkaa "Paljonko voitit/hävisit tänään".

Muuten olet kirjoittanut olevasi tosi "jätkä" etkä pikkusormi pystyssä liihottava naisellinen nainen. Vai olenko ymmärtänyt oikein?

Korven pelaajanaiset eivät ole äitinsä kaikkein kauneimpia aikaansaannoksia.

• hunksz

"korpikirjailija"

Syö hedelmiä.
        Nyt on aika pelata niillä.
        Kaiken-laista kauppaa kun on.
        Älä heti ala vehkeillä pelaamaan.

H.

• erittäin VIHANEN -

peliriippuvainen !

alotukseen :

Sitä mieltä asiasta että RAY on pantava rikosoikeudelliseen vastuuseen niitten ihmisten kohdalla jotka on joutunu pelikierteeseen ja menettäneet paljon rahaa,
      -- KONEET ON POISTETTAVA kaikista kaupoista ,
      VAIN peliluolia saa pitää, nekin ERI RAKENNUKSESSA kuin kaupat ja marketit ovat,
      RAY:n pelien tuominen kaikkiin kauppoihin ON RIKOS tavallisa ihmisiä kohtaan,
      -- ON TEHTÄVÄ kansalaisaloite asiasta,
      KONEET POIS kaikista ruokakaupoista , marketeista, ja ostos keskuksista,
      TAI muussa tapuksessa RAY:n ON palutettava kaikki rahat pelihimosta kärsiville ihmisille korkoineen takasi,
      TÄMÄ EI VOI JÄÄDÄ TÄHÄN !
      on nostettava hirvittävän suuri HALOOOOO,, asian tiimoilta !

• Joko Hunksi on keksinyt mitä tähän viestiin kommentoisi vai loppuiko hedelmät?

• tyhmät parkuu....

Niitä pelikoneita kutsutaan myös nimellä "tyhmyys vero"

Samalla logiikalla tulee lakkauttaa lotto ja muut rahapelit.

• VAARAT POIS!

Joo. Ja namut pitää kieltää, koska monet sairastuvat sokeritautiin. Jo sairastunrille ne ovat vielä vaarallisempia.

KAIKKI NAMUT POIS KAUPOISTA! NE ON VAARALLISIA!

• utelias..

mä pelaan vain pokeria...tuli kerran suuri potti:)

• Onneksi ei kuulu paheisiini. En pelaa mitään muuta kuin word feudia (sanaristikkopeliä) puhelimessa.

• varaa valita

Peliongelmaisille pitää saada apua. Ei kaikkea voi kieltää, mikä voi tulla joillekin ongelmaksi.

• ennenjotainmuuta

Minua ei kiinnost yhtään tollaset pelit, ihan tylsä ajatus, ei voisi vähempää kiinnostaa, mikään ei vedä niitä kohti, enkä osaakaan pelata.

• staka*

Tulipa sellainen mielikuva/epäilys että taidat siirtää pelaamisen lopettamista joka kuukausi eteenpäin, seuraavan kuun alkuun. Vai?

• Ukko aina pelaa

Sanokaa paljonko niihin peleihin kuluu rahaa. Edes suurinpiirtein kuukaudessa.

• jpskus tienaankin
        Ukko aina pelaa kirjoitti:

Sanokaa paljonko niihin peleihin kuluu rahaa. Edes suurinpiirtein kuukaudessa.

Korkeintaan 10 euroa minulta RAYlle, ellei tule tienatuksi itse.

• riksuraksu

Tänään on eorojackpot. Kuka lähtee kimppaan?

• ege vain

Pitää sitä kerran pari kuussa Kulta-Jaskasta 30e kolistaa.

• Minäkin pelaan

Minä en ainaskaan......Suuri joukko pelaa tosi paljon kuukaudessa, onhan niistä kirjoitettu kirjojakin. Pelit koukuttavat nopeasti, samoin kuin viina, ruoka, huumeet jne.
      Se, että välillä saa isonkin voiton, koukuttaa vain edelleen. Jospa saisin taas!
      Turha tällä palstalla on jeesustella toisten tyhmyydestä ja " minäminäminä en ainaskaan tuohon sortuisi"-tyyliin kommentoida. Ihmisillä on erilaisia luonteenlaatuja ja alttiuksia riippuvuuksille, kellä mihinkin, toisilla ei mihinkään.
      Turha tuomita, se ei auta ketään. Olkaa tyytyväisiä, että itsellänne ei ole.

• eppu2

En ole ikinä tuntenut vetoa näihin hedelmä ym. peleihin.
      Muutaman kerran vuodessa teen loton ja ostan arvan.

En ole siitä köyhtynyt enkä rikastunut.

• Joskus voi tökätä muutaman egen koneeseen, jos sattuu olemaan kolikoita. Useimmiten sekin jää tekemättä, kun kylän vakkaripelaajat valtaa joka rakkineen.

Mä tykkään pelata pitkävetoo, se ei perustu pelkkään onneen.

• Onneksi en ole edes kokeillut pelaamista. Joskus teen lottoa muutaman rivin netissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe