Need for Speed -peleistä

Mikko86

On hienoa olla ensimmäinen Need For Speed -ketjussa.

Joskus vanhemmalla Pleikkarilla tuli pelailtua NFS-pelejä. Erityisesti mieleeni on jäänyt Need For Speed 3: Hot Pursuit, jota joskus tuli pelailtua kaverin luona, kun itse en Pleikkaria omistanut.

Uudenpaan tuotantoon en ole tutustunut. NFS Underground on varmasti ihan mukava peli, ja kohta julkaistaan jatko-osa.

13

2490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djmaw

      Juu omistan itse NFS underground pelin Ps2:selle ja on meinaan sen verran mahtava peli että tuli tilattua underground kakkonenkin.

      • seeker04

        Omistan molemmat Undergroundit Pc:llä ja pakko myöntää että 2:ssa on paljon sellaista mitä ei ois ykkösen jälkeen voivan enään lisätä... Vaaauuu... Vaikka autopeleistä en sinällänsä edes tykkää...


      • tornioo
        seeker04 kirjoitti:

        Omistan molemmat Undergroundit Pc:llä ja pakko myöntää että 2:ssa on paljon sellaista mitä ei ois ykkösen jälkeen voivan enään lisätä... Vaaauuu... Vaikka autopeleistä en sinällänsä edes tykkää...

        mulla itellä on nämä uusimmat nfsu PC:llä kaikki ja ihan hyviä pelejä ne kaikki on nyt on menossa tuo nfsu2 sen alotin perjantai


      • minä
        tornioo kirjoitti:

        mulla itellä on nämä uusimmat nfsu PC:llä kaikki ja ihan hyviä pelejä ne kaikki on nyt on menossa tuo nfsu2 sen alotin perjantai

        miten pääsee pelis etteenpäi ku loppus kisat


      • outsider
        minä kirjoitti:

        miten pääsee pelis etteenpäi ku loppus kisat

        mahtava vanhaa pelit eräs porcshe need for speed hyvää voi itsen rakenna moottoriviritty ja tuning ja säätö mahtava!...:)


      • minä2
        minä kirjoitti:

        miten pääsee pelis etteenpäi ku loppus kisat

        Vedät niitä kisoja vaan läpi!!! kyllä siinä tapahtuu vaikka MITÄ!!!!!! ESIM SELLASIA ROBOTTEJA TULEE KAUPUNKII SIT NIITTE PÄÄLTÄ PITÄÄ AJAA!!!!!!!!!!!!!!!


      • ShadowMaker
        minä kirjoitti:

        miten pääsee pelis etteenpäi ku loppus kisat

        Koitat vaan kärsivällisesti ajella ympäri kaupunkia niin eiköhän sieltä niitä kisoja löydy...


      • ShadowMaker
        outsider kirjoitti:

        mahtava vanhaa pelit eräs porcshe need for speed hyvää voi itsen rakenna moottoriviritty ja tuning ja säätö mahtava!...:)

        Ja vielä kerran.... Mitä?!?!


      • Läpi pelannut
        minä kirjoitti:

        miten pääsee pelis etteenpäi ku loppus kisat

        Laitat siihen autoon niin paljon kaikkia puskureita ja kaikkia kilkkuja et tähdet nousee tarpeeks ni sit aukee se alaosa oliskos ollu jossain 8-9 tähdes


      • Bluemoon
        minä kirjoitti:

        miten pääsee pelis etteenpäi ku loppus kisat

        Joo autos pitäis aina olla viimeisimmät vermeet. Itellä ei oo enää vissiin kovin montaa kisaa jäljellä, ku "Suoritus"prosentti on 96.


    • Repe Sorsa

      Tässä kaikki Need for Speed pelit, jos unohdin jotain niin saa lisätä.


      -Need for Speed
      * Aikoinaan pelasin tämän yhdenradan demoversiotakin ties kuinka pitkään. Ohjaamonäkymä oli edistyksellinen toimivine mittaristoineen kaikkineen... :-) Kokoversion pelaaminen jäi vähäiseksi, kun muitakin oli jo ilmestynyt.


      -Need for Speed II
      * Jonkin verran tuli tätäkin pelattua, ja pidin kyllä. Muutamia mielenkiintoisia autoja.


      -Need for Speed III Hot Pursuit
      * Tähän liittyy eniten muistoja ja pidän tätä edelleen varsin hyvänä pelinä. Oi niitä hetkiä, kun olohuoneessa tuli pelattua PC 28" telkkarissa kiinni ja ukkosenjyrinät Dolby Surroundina... Monia todella upeita ratoja.


      -Need for Speed IV High Stakes
      * Tämä tuntui jotenkin pettymykseltä, ihan kuin kehitys olisi mennyt takapakkia. Muistaakseni näyttikin huonommalta.


      -Need for Speed V Porsche Unleashed
      * Tästä olen pelannut vain demoversiota ja Pleikkari-versiota. Vaikutti kyllä aika tyylikkäälrä mutta Porsche-keskeisyys oli itselle hieman tylsentävä ominaisuus.


      -Need for Speed: Motor City
      * Tästä haaveilin silloin, kun ei ollut nettiyhteyttä itsellä. Nyt asia on ollut unohduksissa.


      -Need for Speed Hot Pursuit 2
      * Tästä olen kokeillut vain demoa, ja ei kyllä vakuuttanut. Tosin silloinen konekin oli liian pienitehoinen sulavaan pyörittämiseen, mutta koko ideakin oli taas supistettu. Eikä se tainnut pyöriä sulavasti oikein muillakaan koneilla.


      -Need for Speed Underground
      * Tämä on vieläkin hyllyssä odottamassa uutta autopeli-innostusta alkavaksi. Ehkä pian...


      -Need for Speed Underground 2
      * Tästä ei ole itsellä vielä mitään tietoa.

      • yks vaa

        mulla on itellä nfsu2 ja on muuten hyvä peli


    • car-bon

      Undergraund 2 on ihe pee ku ei oo kyttii siis iha pee ainaki pc.!.!. ...................

      Mut se voi olla sun mielee
      Mielipide asia
      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe