Kotona tehtävää työtä koneella

mamatata

Olen tehnyt eräälle ulkolaiselle yhtiölle hommia jonkin aikaa, mutta nyt joudun astumaan sivuun ja etsin tilanneni uutta ihmistä. Englanninkieli on tärkeä, sillä toiminta taahtuu 90% enkuksi kirjoittaen.

Tehtäväsi on vastata englanninkielisestä asiakaspalvelusta sähköpostilla. Yhteydenottajat ovat pääasiassa yrityksiä. Vastaamiseen menee aikaa enintään tunti päivässä. Työaika täysin vapaa.

Pääasiassa tilalleni etsitään sellaista tahoa, jolla riittää mielenkiintoa ottaa yhteyttä mahdollisiin asiakkaisiin sähköpostilla tarjoten yrityksen palveluita ja tuotteita. Tämä lisää omaa ansiotasi, kun saat saman yrityksen kaikista ostoista provikan myös jatkossa, ei vain ekasta tilauksesta.

Palkkaa em. hommasta saa parista sadasta aina muutamaan tuhanteen, riippuen omasta aktiivisuudestasi.

Saat täyden avun pääyrityksestä, eli mitä vastata, miten vastata jne.

En tiedä onko kenelläkään kiinnostusta tähän hommaan, mutta jos on, niin huutele tänne. En laita omaa mailiani julkiisesti nyt, mutta voin avata toisen mailin jos ihmisillä kiinnostusta tähän duuniin.

7

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+19

Voisi kiinnostaakin, kerrotko lisää? Laitatko sähköpostia osoitteeseen [email protected]

• mjaahas1
    • mä vaan

Hei! Laitatko viestiä! dora@suomi24,fi

• susityttö

Hei,

olisin myös kiinnostunut tästä työstä, jos lähetät meiliä [email protected] osoitteeseen.

• mamatata

Vastattu kaikille jotka tällä hetkellä pyysivät.

• Leijat

Hei,
      Onko löytynyt jo jatkaja tilallesi?

• rikastunetissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5430
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1432
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      941
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      841
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      822
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      813
    7. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      807
    8. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      799
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      784
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe