Olen tehnyt eräälle ulkolaiselle yhtiölle hommia jonkin aikaa, mutta nyt joudun astumaan sivuun ja etsin tilanneni uutta ihmistä. Englanninkieli on tärkeä, sillä toiminta taahtuu 90% enkuksi kirjoittaen.
Tehtäväsi on vastata englanninkielisestä asiakaspalvelusta sähköpostilla. Yhteydenottajat ovat pääasiassa yrityksiä. Vastaamiseen menee aikaa enintään tunti päivässä. Työaika täysin vapaa.
Pääasiassa tilalleni etsitään sellaista tahoa, jolla riittää mielenkiintoa ottaa yhteyttä mahdollisiin asiakkaisiin sähköpostilla tarjoten yrityksen palveluita ja tuotteita. Tämä lisää omaa ansiotasi, kun saat saman yrityksen kaikista ostoista provikan myös jatkossa, ei vain ekasta tilauksesta.
Palkkaa em. hommasta saa parista sadasta aina muutamaan tuhanteen, riippuen omasta aktiivisuudestasi.
Saat täyden avun pääyrityksestä, eli mitä vastata, miten vastata jne.
En tiedä onko kenelläkään kiinnostusta tähän hommaan, mutta jos on, niin huutele tänne. En laita omaa mailiani julkiisesti nyt, mutta voin avata toisen mailin jos ihmisillä kiinnostusta tähän duuniin.
Kotona tehtävää työtä koneella
7
196
Vastaukset
- 13+19
Voisi kiinnostaakin, kerrotko lisää? Laitatko sähköpostia osoitteeseen [email protected]
- mjaahas1
Laitatko mailia? [email protected]
- mä vaan
Hei! Laitatko viestiä! dora@suomi24,fi
- susityttö
Hei,
olisin myös kiinnostunut tästä työstä, jos lähetät meiliä [email protected] osoitteeseen. - mamatata
Vastattu kaikille jotka tällä hetkellä pyysivät.
- Leijat
Hei,
Onko löytynyt jo jatkaja tilallesi? - rikastunetissä
Kyllästyttääkö työ. Haluatko enempi vapaa-aikaa ja rahaa?
Siinä tapauksessa suosittelen sinua seuraamaan strategiaa, jolla mahdolliesti pystyt toteuttamaan tämän kaiken. Etätöitä kotoa käsin http://kuinkarikastuanetissa.blogspot.com.es/2015/01/tienaa-elantosi-netissa-strategia.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013