Mietin tässä, mitkä nimet sopisivat Oonalle?
Olen itse miettinyt
Oona Alisa/Aliisa
Oona Anniina
Oona Elise
Oona Linnea
Mitä ehdotuksia teillä tulee mieleen? Olen miettinyt myös, jos antaisi kolmekin nimeä, sukunimi tulee olemaan Karhu.
OONA + toinen nimi?
19
2974
Vastaukset
- hansu
miten olis oona inkeri?
- Lotta
..mietintään :)
- ....
otsikko kertoo kaiken
- mielipide
kannatan tota Mariaa
joku joka loppuu a:han , vaik oona elisa, oona elina jne.
- MrsB
Oona Emilia kuulostaa mun mielestä kauniilta myös... :)
- Lotta
mutta Emilia on jostakin syystä ei-haluttujen listalla, vaikka todella kaunis onkin
- aada
kaipaisi ehkä jotakin räväkämpää toistanimeä, kuten Aleksandra, Aurora, Arelia, Aurelia, Eerika, Ellanoora, Elviira, Henriikka, Henrietta, Kristiina, Karoliina, Katriina, Katariina, Larissa,Lauriina, Mirella, Marjaana, Marella, Mirjaana, Marianne, Marjatta, Marbella, Nellinoora, Petranella, Petriina, Rosita, Rosanna, Rosalinda, Sarianna, Sarita, Ulriikka, Teresa...
tai tässä jotakin vielä lisää: Amanda, Annika, Daalia, Daniela, Hannele, Ilona, Johanna, Joanna, Jannika, Matilda, Moonika, Nikola, Helmiina, Jasmiini, Tuulia...
Ehdotuksia:
Oona Amanda
Oona Auroora
Oona Ilona
Oona Eerika
Oona Elviira
Oona Kristiina
Oona Karoliina
Oona Matilda
Oona Eimi Amanda
Oona Aino Auroora
Oona Mila Ilona
Oona Mila Matilda
Oona Petra Moonika
Oona Emma Ilona
Oona Anni Emilia
Oona Tuuli Olivia
Oona Reetta Alisa
Oona Emmi Susanna
Kuulostaako joku hyvältä..?? =)- Lotta
Olen kyllä samaa mieltä, että toisen nimen pitäisi olla jotain muuta kuin Emilia tai joku sen tapainen.
sinun ehdotuksista tykästyin Auroraan, Mirellaan, Rosannaan ja Larissaan..
Tuli mieleen tälläisiä nimiehdotuksia:
Oona Aurora
Oona Mirella
Oona Larissa
Oona Mira Rosanna
Oona Krista Larissa
Oona Aava Aurora
Mitäpä muut mieltä?
- jiji
Oona Susanna
kahdella
Oona Iida Alina
kolmella
Miltä kuulostaa? - n24
Oona Elisabet, kaunis nimi!! :)
- Lotta
Elisabetista tulee jotenkin heti mieleen Elisabet Rehn, miten sitten ikinä kirjoitetaankaan..
Mutta mieleeni pälkähti toinen ulkomaalainen nimi..
Miten olisi Charlotta?
Liippaa kyllä omaa nimeäni läheltä =) - Minttu
Lotta kirjoitti:
Elisabetista tulee jotenkin heti mieleen Elisabet Rehn, miten sitten ikinä kirjoitetaankaan..
Mutta mieleeni pälkähti toinen ulkomaalainen nimi..
Miten olisi Charlotta?
Liippaa kyllä omaa nimeäni läheltä =)Oona Mimosa
- anni
Oona Auroora olisi todella kaunis!!!?
Tai kolme nimeä jos haluat niin
Oona Iiris Auroora tai
Oona Adele Auroora tai
Oona Heidi Auroora tai
Oona Emma Auroora???
Miltäs kuulostaa?!- Lotta
pidän itse todella paljon
Oona Iiris Aurorasta...
Mutta...Noita ärriä on paljon, uskaltaako antaa Iiristä tuonne sekaan?
Nyt vielä galluppia, kuka kannattaa Oona Iiris Aurooraa ja kuka Oona Aurooraa?
Pitääpi vielä isän mielipidettä kysyä..:)
- se on tässä
kaunis
muodikas
ja
sopii nimet yhteen mitä pidät?- joku81
samaa mieltä että Oona Aurora on paras!!!!
- Hyväkäs
olisko hyvä?
- -n-
... Oona Mariel?
- Anonyymi
oona linnea on mun mielestä hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663035
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671699Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251564Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021