CosplayKIGURUMI

Japanfan

varmaan japanifanit tai cosplay harrastajat tiedätte kigurumi asut? Eläin tai joku piirretty hahmo aiheinen haalari. Esimerkiksi totoro,pikachu,stich,nallepuh . On vaikka mitä! Olen nyt toennut että ei saa suomesta näitä. Nii mikä olis helpoin ja halvin tapa/kauppa saada tällänen hellyyttävä asu :3 (etsin pikachu kigurumia). Lightinthebox oli ensimmäinen mistä löysin mutta postikulut 20€ ja luottokortilla ois pitäny maksaa. Miniinthebox ois yks kans mutta sieltä saatii venailla 3 kuukautta kännykän kuoria niin en ehkö sieltä tilaa. Kigurumishop ja storet mitä ne ny on nii on liian kalliita. Löysin sitten amazon nimisestä kaupasta 20€ ja toisen kaupan : pajamabuy 20e sielläkin. Onko kukaan tilannut näistä kaupoista suomeen vai pystyykö edes suomeen? Ja oliko postikulut miten ja millä maksetaan? Vai tiedättekö vielä lisää kauppoja mistä löytäis?

Arigato

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jshsh

vitun säälittävä hyi vittu sa oot sairas

• äläedesviitsi

Säälittävämpää on aukoa päätään....

• turpakiijapanihomo

ole sinä homo hiljaa

• äläedesviitsi

Mistä päättelet, että olen homo?

• turpakiinnisaasta

no kumminkin olet säälittävä saasta

• äläedesviitsi

Päättelet siitä, että sinulla on kutina, että saatan olla, ja kumminkin olisin? Logiikkasi on suorastaan päätä huimaavaa!

• 2Rad2BeSad

Ebaysta oon tilannu semmosen pikachu-haalarin, niit oli vaan yhtä kokoo niin tuli postissa vähän iso, mutta eipä tuo haittaa käytän sitä aina kotona oleillessani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3587
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1753
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1612
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1463
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1416
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1381
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1277
    Aihe