varmaan japanifanit tai cosplay harrastajat tiedätte kigurumi asut? Eläin tai joku piirretty hahmo aiheinen haalari. Esimerkiksi totoro,pikachu,stich,nallepuh . On vaikka mitä! Olen nyt toennut että ei saa suomesta näitä. Nii mikä olis helpoin ja halvin tapa/kauppa saada tällänen hellyyttävä asu :3 (etsin pikachu kigurumia). Lightinthebox oli ensimmäinen mistä löysin mutta postikulut 20€ ja luottokortilla ois pitäny maksaa. Miniinthebox ois yks kans mutta sieltä saatii venailla 3 kuukautta kännykän kuoria niin en ehkö sieltä tilaa. Kigurumishop ja storet mitä ne ny on nii on liian kalliita. Löysin sitten amazon nimisestä kaupasta 20€ ja toisen kaupan : pajamabuy 20e sielläkin. Onko kukaan tilannut näistä kaupoista suomeen vai pystyykö edes suomeen? Ja oliko postikulut miten ja millä maksetaan? Vai tiedättekö vielä lisää kauppoja mistä löytäis?
Arigato
CosplayKIGURUMI
Japanfan
7
67
Vastaukset
- jshsh
vitun säälittävä hyi vittu sa oot sairas
- äläedesviitsi
Säälittävämpää on aukoa päätään....
- turpakiijapanihomo
ole sinä homo hiljaa
- äläedesviitsi
Mistä päättelet, että olen homo?
- turpakiinnisaasta
no kumminkin olet säälittävä saasta
- äläedesviitsi
Päättelet siitä, että sinulla on kutina, että saatan olla, ja kumminkin olisin? Logiikkasi on suorastaan päätä huimaavaa!
- 2Rad2BeSad
Ebaysta oon tilannu semmosen pikachu-haalarin, niit oli vaan yhtä kokoo niin tuli postissa vähän iso, mutta eipä tuo haittaa käytän sitä aina kotona oleillessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671