Miltä se tuntuu kun poika tunkee kyrpänsä sun pilluun ja miltä tuntuu suihin otto???
Vastaukset 8
- riippuu
se riippuu henkilöstä
- kokenut
Se tekee hyvää kunhan sen tekee rauhassa kyrpä on pehmeä ja sit kun se lauke tulee ihanaa sperma suuhuun
- Suikkiin
Ihana tunne,joka leviää koko "alapäähän" Lantiolihaksia treenamalla voi vaikuttaa pillun puristusta siellä olevaan kyrpään !!! Suuhoito pojalle....Aivan ihanaa !! Lopuksi se sykkivä elin lähes kurkussasi,kun se purkautuu ja lämmintä spermaa tulee...tulee... Nielen ....
- Taivaallista
Tuntuu todella hyvältä,kunhan olen märkä/liukas !!!! Suikkihommelit ihania ! ...ja se sykkivä elin suussasi,kun se nytkähtelee ja pumppaa spermaan kurkkuun !!!! NAMMM !!!
- viivi09876
Hyi miten epäsiistiä ottaa pojan pissaletku suuhun. Voi olla myös sitä valkoista töhnää nahan alla.
- umppa
Jos siellä töhnää, sanot pojalle, että pesee vehkeensä.
Hyi mä sain täältä oksennustaudin. Mä en ainakaa haluu mitään kuvottavaa spermaa mun suuhun. Sitä paitsi siitä voi saada aidsin tai jonku muun sukupuolitaudin. Ja jos mun suuhun tungettais jonku kyrpä nii mä varmaa tukehtuisin siihe.
- iditidomoj
xDDD sä ja sun aidsis. Tolla asenteella et tule koskaan saamaan seksiä. Sinulla on ihan väärä käsitys koko suihin otosta. Ja miten muka tukehtuisit siihen? Ei sitä kyrpää siellä kurkussa 5 minuuttia pidetä...
On aika epätodennäköistä saada sukupuolitauti, koska aika monet käyttävät kondomia ja pitävät huolen hygieniasta. Sitä paitsi, sukupuolitauteja voidaan hoitaa. Ja tuskin sä nyt menet sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa, josta et tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2003260Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1711722Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431463- 1131060
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja131956- 67909
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt376810Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero162678- 9673
- 45665