mie olen -79 syntynyt ja 2 tytön äiti. esikoiseni syntyi kuurona ja myö ollaan vähän hukassa kun ei meiltäpäin löydy muita kuuroja. siinä sit lapsi elää täysin kuulevassa ympäristössä.
missä olette?
5
587
Vastaukset
- susanna
Kiva, että olet miettinyt asioita ja haluat lapsellesi myös kuuroja lähelleen. Kommunikointi on toki tärkeää ja vinkkejä tähän ja muuhun toimintaan voit kysellä suoraan esim. Kuurojen Liitosta.
- Mansetar
Kyllähän kuuroja on jokapuolella Suomea. Mistäpäin olet? Mistäpäin te muutkin olette? Mä oon Tampereelta.
- Tepi74
Espoosta!!Ja Kesäsin Karjalohjalla asustelen =)
ollapa jo kesä!!
- .....
Kuulovammaisten Lasten Vanhempien Liitto r.y.
http://www.klvl.org/ - HenkkaDj
Olen itse kaustiselta. Se on ihan pieni kylä.. Täällä asuu ainut nyt hetkellä mä kuuro. mulla on paljon kavereita ympäri suomea kuuroja.
synnyin -78
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914