Tilattiin kyseisetä firmasta halvan kyproksen matkan, sitten vasta otin selvää grpuponista, aika huonoja kokemuksia sain lukea:( tänään yritettiin perua tilaus, puhelin aika sinne oli lahjakortin mukaan 8-17, vastaaja vastasi että 8-11, onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta ja sen matkoista, kannattaako mennä, otan ilomielin vastaan hyväy ja huonot kommentit.
Groupon trvel matkat.
9
112
Vastaukset
- totuutta
Ei kannata missään tapauksessa tilata, vaihtavat matkaa aikaa ja kaikkia muuta mahdollista, jotta et ilmestyisi tiettynä aikana paikalle. Ota kiireesti rahat pois, jos saat. Pelasta lomasi ilman Grouponia, niin olet onnellisempi ilman sen tuottamia ongelmia. Grouponin motto "rahat pois köyhiltä"
- nonniinno
Malesian Aiways vie nykyään halvalla.
http://teacherluke.co.uk/2014/08/29/209-travelling-in-indonesia-part-2/
- nmiettikääpä?
Vjittu mikä huijari firma!
- hanna k s
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta monet on kyllä ollut tyytyväisiäkin. Esim. Kyproksen palstalla on paljon juuri näitä Groupon matkalaisia. Sen mitä itse olen Grouponia käyttänyt, niin aina on toiminut kaikki muuten hyvin.
- ohggbddfggg
Omakohtaista kokemusta ei siis ole mutta olet monesti käyttänyt ja olet tyytyväinen? Paljonko muuten astro turffaajan palkka nykyään on?
- ihanokfiilis
Otettiin Prahasta n. 2 vuotta sitten hotelli grouponin kautta ja se meni oikein hyvin. Olen myös tavaraa ja hammastarkastuksen grouponin kautta ostanut, kaikki ok. Kokemuksia tulee varmaan monenlaisia, itse päättää uskaltaako ottaa riskin.
- Ullatushinta
Grooupon on vain myyjä. Ihan luotettava minun kokemukseni mukaan. Näiden puoli-ilmaisten matkojen järjestäjien kauppatavasta en pidä. Tutkikaa tarkkaan, mitä matkaan EI sisälly.
- En_tuomitse
Groupon on tosiaan vain myyjä, ne matkanjärjestäjät ovat joissakin tapauksissa vähän epämääräisiä, heidän taustojaan on syytä selvitellä ennen ostoa, lisäksi muiden kokemuksia kannattaa tietenkin kysellä. Meidän Turkinmatka (tuosta on jo pari vuotta aikaa) oli kylläkin ihan onnistunut, mutta siltäkin matkalta löytyi muutamia, joille ei mikään kelvannut ja ihmettelimmekin puolisoni kanssa, olimmeko samalla matkalla ollenkaan.
Muihin Grouponilta hankittuihin ostoksiin, olemme pääsääntöisesti olleet tyytyväisiä ja jos on ollut jotain reklamoitavaa, niin ainakin meille on korvattu saamaton tuote tai palvelu ja lisäksi hyvitetty "pettymys" vielä jotenkin.
- Matkaaja841
Otin hotellin Tallinnaan Grouponin kautta. Ei mitään valittamista ja kaikki toimi kivasti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057