Groupon trvel matkat.

Tilattiin kyseisetä firmasta halvan kyproksen matkan, sitten vasta otin selvää grpuponista, aika huonoja kokemuksia sain lukea:( tänään yritettiin perua tilaus, puhelin aika sinne oli lahjakortin mukaan 8-17, vastaaja vastasi että 8-11, onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta ja sen matkoista, kannattaako mennä, otan ilomielin vastaan hyväy ja huonot kommentit.

9

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuutta

      Ei kannata missään tapauksessa tilata, vaihtavat matkaa aikaa ja kaikkia muuta mahdollista, jotta et ilmestyisi tiettynä aikana paikalle. Ota kiireesti rahat pois, jos saat. Pelasta lomasi ilman Grouponia, niin olet onnellisempi ilman sen tuottamia ongelmia. Grouponin motto "rahat pois köyhiltä"

    • nmiettikääpä?

      Vjittu mikä huijari firma!

    • hanna k s

      Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta monet on kyllä ollut tyytyväisiäkin. Esim. Kyproksen palstalla on paljon juuri näitä Groupon matkalaisia. Sen mitä itse olen Grouponia käyttänyt, niin aina on toiminut kaikki muuten hyvin.

      • ohggbddfggg

        Omakohtaista kokemusta ei siis ole mutta olet monesti käyttänyt ja olet tyytyväinen? Paljonko muuten astro turffaajan palkka nykyään on?


    • ihanokfiilis

      Otettiin Prahasta n. 2 vuotta sitten hotelli grouponin kautta ja se meni oikein hyvin. Olen myös tavaraa ja hammastarkastuksen grouponin kautta ostanut, kaikki ok. Kokemuksia tulee varmaan monenlaisia, itse päättää uskaltaako ottaa riskin.

    • Ullatushinta

      Grooupon on vain myyjä. Ihan luotettava minun kokemukseni mukaan. Näiden puoli-ilmaisten matkojen järjestäjien kauppatavasta en pidä. Tutkikaa tarkkaan, mitä matkaan EI sisälly.

      • En_tuomitse

        Groupon on tosiaan vain myyjä, ne matkanjärjestäjät ovat joissakin tapauksissa vähän epämääräisiä, heidän taustojaan on syytä selvitellä ennen ostoa, lisäksi muiden kokemuksia kannattaa tietenkin kysellä. Meidän Turkinmatka (tuosta on jo pari vuotta aikaa) oli kylläkin ihan onnistunut, mutta siltäkin matkalta löytyi muutamia, joille ei mikään kelvannut ja ihmettelimmekin puolisoni kanssa, olimmeko samalla matkalla ollenkaan.
        Muihin Grouponilta hankittuihin ostoksiin, olemme pääsääntöisesti olleet tyytyväisiä ja jos on ollut jotain reklamoitavaa, niin ainakin meille on korvattu saamaton tuote tai palvelu ja lisäksi hyvitetty "pettymys" vielä jotenkin.


    • Matkaaja841

      Otin hotellin Tallinnaan Grouponin kautta. Ei mitään valittamista ja kaikki toimi kivasti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe