Olen kiinnostunut Storebron Havsörn 1 OR L48 s/y Lucky Lady(1964) veneestä.
Oliko tällä foorumilla olijoilla tietoja ko.veneestä.
Seppomartti oli maininnut veneen peräsin haverien jutustelun yhteydesä?
Kaikki tieto tervetullutta...
Havsörn 1 veneet suomessa.
9
1496
Vastaukset
- seppomartti
Omistin ko veneen 1973-1980. Rakennepiirrustukset löytyy. Rakenne poikkeaa muista sikäli, että teetin keulaluukun mahongista alkuperäisen sukellusveneluukun tilalle. Maston alle teetin säädettävän metalliputken ja keulastaagin tuplasin. Ruffin sivuikkuna ylitti sen aikaisen avomerimaksimin ja siihen teetin tukipienan
OK, miten saisin sun yhteystiedot. Ko. venettä käydään kunnostamaan ja kaikki historiatieto on tervetullutta,,,, mulla on tieto että vuonna 79 omistajaksi tuli HT...
Miten saisin sun yhteystiedot?thetimo kirjoitti:
OK, miten saisin sun yhteystiedot. Ko. venettä käydään kunnostamaan ja kaikki historiatieto on tervetullutta,,,, mulla on tieto että vuonna 79 omistajaksi tuli HT...
Miten saisin sun yhteystiedot?laita yhteystietosi tuohon: [email protected]
Historia alkaakin olla jo hyvin kasassa.....veneen valmistusnumero taitaa vielä puuttua.
Laitathan seppomartti yhteystietosi tuohon: [email protected], niin täydennetään loput.
- kaunis puuvene!
En tunne kyseistä yksilöä, mutta tiedän venetyypin. Ehkä jollekin lukijalle Olle Enderleinin piirtämä Havsörn 1 ei ole aivan tuttu. Siksi oheiset linkit, joista löytyy piirroksia, kuva ja ruotsalaiskaverin blogin alkua.
http://api.ning.com/files/OcxvxG4wHxZPiRQZU2Tra8MaS5NSpEKZTIfdYXI8KLf7NBFLDrRNz8j6N-VJTt8kSAdchJF0OMjcCDiX9EdkzG7Ete5z8nX-/Ritning2.jpg
http://swedishclassicboats.ning.com/profiles/blog/list?user=08g6wn7hwygzf
http://swedishclassicboats.ning.com/group/btarritadeavolleenderlein- netissä niitä...
Onhan jokusia netissä, sekä meillä että Ruotsissa.
Oliskohan nyt kysymys siitä Havsörn 1:stä, joka on nettivenessä myytävänä Tampereella vai siitä, joka oli venepörssissä Varsinais-Suomessa?
Kuvia ja tietoja ruotsalaisesta AuraII:sta (Havsörn 1, 1965), johon oli laitettu puksprööti.
http://olof.tiselius.se - Galathea
netissä niitä... kirjoitti:
Onhan jokusia netissä, sekä meillä että Ruotsissa.
Oliskohan nyt kysymys siitä Havsörn 1:stä, joka on nettivenessä myytävänä Tampereella vai siitä, joka oli venepörssissä Varsinais-Suomessa?
Kuvia ja tietoja ruotsalaisesta AuraII:sta (Havsörn 1, 1965), johon oli laitettu puksprööti.
http://olof.tiselius.seFacebookissa on Havsörnen veneilijöille -ryhmä. Sieltä saat mm. ko.venetyypin harrastajilta tietoa. LIsäksi seuraavassa kirjassa on myös jonkin verrran tietoa HÖ1:stä: Ingrid Kaijser: "Vackra båtar seglar väl - båtkonstruktören Olle Enderlein"
- outo kysymys
netissä niitä... kirjoitti:
Onhan jokusia netissä, sekä meillä että Ruotsissa.
Oliskohan nyt kysymys siitä Havsörn 1:stä, joka on nettivenessä myytävänä Tampereella vai siitä, joka oli venepörssissä Varsinais-Suomessa?
Kuvia ja tietoja ruotsalaisesta AuraII:sta (Havsörn 1, 1965), johon oli laitettu puksprööti.
http://olof.tiselius.seMitäköhän ne pylpyrät ihan veneen takakulmissa kannessa ovat tuossa Olof Tiseliuksen veneessä?
- seppomartti
outo kysymys kirjoitti:
Mitäköhän ne pylpyrät ihan veneen takakulmissa kannessa ovat tuossa Olof Tiseliuksen veneessä?
Spinnuskuutteja varten, veneessä on varsin iso spinnu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545