Rikosilmoitus tehty tänään

15+7

vartioimattomasta narikasta. Ensi lauantaina tehdään ratsia.

26

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy poliisilaitoksel

      Rikosilmoitusta ei voi tehdä narikasta, vaikka se olisi vartioitu. Poliisilaitoksella pitää henkilökohtaisesti käydä tekemässä rikosilmoitus.

      • Kökkö housus

        Alkoiko pölöttää vai???!!!!


    • 8+19

      Joo, arkistetaan kaikki naulakot ja jos vaatteita on enemmän kuin myytyjä lippuja paikka tyhjennetään välittömästi ja kaikki tanssijat viedään putkaan.

    • Turha ilmoitus

      Eikö vartioimaton narikka tarkoita sitä että omalla vastuulla jätetään takki sinne? Joissakin kesäpaikoissa näin on. Ei siinä rikosilmoitus auta jos omaa tyhmyyttään olet hukannut takkisi tms.

      • 2+7

        Ilmainen narikka = vartioimaton narikka siis


      • Eri asia on ilmainen
        2+7 kirjoitti:

        Ilmainen narikka = vartioimaton narikka siis

        Missä kohtaa aloituksessa puhuttiin ilmaisesta narikasta? Ilmeisesti itse kirjoitit sen kun noin piti tarkentaa.. ootpas typerä


      • 2+7
        Eri asia on ilmainen kirjoitti:

        Missä kohtaa aloituksessa puhuttiin ilmaisesta narikasta? Ilmeisesti itse kirjoitit sen kun noin piti tarkentaa.. ootpas typerä

        Myönnän oon. Provoilen vaan, en edes olisi uskaltanut aiheetonta rikosilmoitusta tehdä.


      • 17+11
        2+7 kirjoitti:

        Myönnän oon. Provoilen vaan, en edes olisi uskaltanut aiheetonta rikosilmoitusta tehdä.

        Tehty jo
        myöhäistä.


    • 2+6

      Narikan käyttäjiä tullaan syyttämään kätkemisrikoksista.

    • Saamattomat

      Voi, että jaksat olla typerä. Ei voi kauhaulla vaatia jos on kapustalla annettu, sinun tapauksessa on tainut jäädä se annos antamatta kokonaan. Huumori näistä jutuista on mennyt jo silloin kun sinä synnyit. Toiset samanmoiset jaksavat lähteä mukaan. Teille pitää saada oma leikkikenttä.

    • 2+11

      Samalla voi tarkistaa kassakoneet, ei kun eihän niitä siellä olekaan, vaan epämääräinen rahalaatikko. Myytyjen lippujen määrää tai lipputuloja ei kirjata todennettavasti mihinkään. Asiakkaille ei tarjota kuittia. Verottajaa voi kiinnostaa.

      • olen siel

        Mahtaako 50 linja-autoa riittää, pitäiskö olla peräti sata? Siellä on niin paljon vilunkia, ja jos on 2000 vilperttiä ei ne viiteenkymmeneen bussiin mahdu.


      • tarkkailija6

        Verottaja on tulossa!


      • 10+4
        tarkkailija6 kirjoitti:

        Verottaja on tulossa!

        Ja Tulli, ettei vaan keitettäis verotonta kahvia. Ja varokaa ettette ota taskumatista omia napsuja, muuten poliisi korjaa talteen sellaset salajuopot.


      • Jeesus tulee
        tarkkailija6 kirjoitti:

        Verottaja on tulossa!

        Oletko valmis?


    • Teidät pidätetään

      Suomi24 uudistuu.

    • Äinään Miäs

      Ensin tehdään tutkintapyyntö siitä ovatko rikoksen tunnusmerkit täyttyneet.

      • 11+15

        Minä voin tutkia naiset.


      • 17+8

        Niin, nössövaltiossa. Kunnon oikeusjärjestelmässä poliisi menisi vinkistä paikalle, toteaisi ilmiselvän rikoksen, ottaisi roistot kiinni, ja sen jälkeen asianmukainen oikeuskäsittely ja rangaistukset. Suomessa virkavalta lähinnä ihmettelee, ja kansa on heti itkemässä koskemattomuusvapautta kun näkeekin poliisin. Yksi pahimmista ovat toimittajat, jotka kuvittelevat, että heillä pitäisi olla oikeus olla missä vain tekemässä mitä vain.


      • 8+4
        17+8 kirjoitti:

        Niin, nössövaltiossa. Kunnon oikeusjärjestelmässä poliisi menisi vinkistä paikalle, toteaisi ilmiselvän rikoksen, ottaisi roistot kiinni, ja sen jälkeen asianmukainen oikeuskäsittely ja rangaistukset. Suomessa virkavalta lähinnä ihmettelee, ja kansa on heti itkemässä koskemattomuusvapautta kun näkeekin poliisin. Yksi pahimmista ovat toimittajat, jotka kuvittelevat, että heillä pitäisi olla oikeus olla missä vain tekemässä mitä vain.

        Joo, olen samaa mieltä. Suomi on liitettävä takas Venäjään että saadaan joku kuri näille nössöille ja toimittajille.


      • 19+2
        17+8 kirjoitti:

        Niin, nössövaltiossa. Kunnon oikeusjärjestelmässä poliisi menisi vinkistä paikalle, toteaisi ilmiselvän rikoksen, ottaisi roistot kiinni, ja sen jälkeen asianmukainen oikeuskäsittely ja rangaistukset. Suomessa virkavalta lähinnä ihmettelee, ja kansa on heti itkemässä koskemattomuusvapautta kun näkeekin poliisin. Yksi pahimmista ovat toimittajat, jotka kuvittelevat, että heillä pitäisi olla oikeus olla missä vain tekemässä mitä vain.

        Eikö poliisi ottanut sun vinkkiä todesta, eikä lehdistökään noteeraa vihjeitäs?


      • 17plus8
        19+2 kirjoitti:

        Eikö poliisi ottanut sun vinkkiä todesta, eikä lehdistökään noteeraa vihjeitäs?

        Lehdistöön en ole ottanut yhteyttä, kun ei ole ollut tarvetta. Poliisille en ole mitään ilmoittanut, koska valtaosa asioista, joiden pitäisi olla laittomia, ovat laillisia, joten mitäpä niitä ilmoittamaan.


    • 18+14

      Kuulemma koko paikka suljetaan. Terveystarkastajalle ei kelvannut vesipisteen laatu.

      • Marja Tyrni

        Terveystarkastajaa siellä tarvittaisiinkin!
        Tortusta saa ripulin jos liian lämpimässä tarjoillaan.


      • 19+1
        Marja Tyrni kirjoitti:

        Terveystarkastajaa siellä tarvittaisiinkin!
        Tortusta saa ripulin jos liian lämpimässä tarjoillaan.

        Tuore on niin tuore että se on vielä lämmin.


    • Olinpa

      Saatiinko monta rikollista kiinni?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe