Joko Ulkoilma paketti / lisäosa onilmestynyt kauppoihin ?
Kysyn tätä siksi, koska itse en ainakaan pysty ostamaan Orginista.
Kiitos, jos osasit vastaa kysymykseeni :)
The sims 4 Ulkoilma
9
694
Vastaukset
- simssii
Minä ostin sen lisäosan netin kautta, mutta kaupoissa en vielä ole nähnyt tuotetta. Mun mielestä siinä on mukavasti uusia esineitä ja tavaroita, mutta muuten se lisäosa on loppujen lopuksi aika tylsä. Olisin kaivannut luontoon uusia juttuja esim. eläimiä ja mahdollisuuden mennä uimaan lammikkoihin. En kauaa jaksanut pelata, tosiaan ei siellä paljoa muuta voi kuin olla leirinuotion äärellä tai poimia jotain yrttejä. Tietysti jokaisella on oma mielipiteensä, mutta itse en järin innostunut kuitenkaan tuosta.
- SimsSusi
Ensinnäkin se ei ole lisäosa vaan pelipaketti (game pack).
Ja kun mainitsit nuo eläimet niin se olisi ollut hyvä lisä ;)
Ja nythän on tulossa työ lisäosa että eikun sitä odottelemaan!
- Lissukkaliini
Ei sitä kauppoihin tulekaan, se on pelkästään digitaalisena. Joissakin kaupoissa (en tiedä, onko joukossa suomalaisia) myydään jotain kortteja, mikä oikeuttaa lataamaan plin Originista ilman että se pitää ostaakin sieltä.
- linduliini1
Pystyykö pelin tilaamaan jostain postissa kotiin? Itse olen sen verran vanhanaikainen, että haluaisin sen konkreettisesti käsiini enkä ostaa originista. :)
- AmmyAndWaka
Ei itsekkin olen miettinyt sitä ku kaupoissa ei ole muuta kuin se get to work mutta näköjään sitä ei tule kauppoihin :/
- Haos
:'( Mulla on sama ongelma
- moikkavän
Sen voi lötää kaupoista bundle backinä mutta siinö tulee sitten mukana vielä 2 game backiä
- Jarvelaaa
Kun olet leirillä miten ostat teltan???
"Kun olet leirillä miten ostat teltan???"
Metsänvartijoiden kioskilta simoleoneilla. (Kipsan luukun tietämille kun klikkaa, niin ostosvalikko avautuu. Kokeilin hetki sitten ja onnistui ostokset normaalisti. Aika kallista lystiä tuo lomailu, joten teltan lisäksi en sitten ostanut muuta vaan grillasin hodarit nuotiolla. Erakon mökin liepeillä oli rauhallista ja maisemat miellytti.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483