Joko Ulkoilma paketti / lisäosa onilmestynyt kauppoihin ?
Kysyn tätä siksi, koska itse en ainakaan pysty ostamaan Orginista.
Kiitos, jos osasit vastaa kysymykseeni :)
The sims 4 Ulkoilma
9
661
Vastaukset
- simssii
Minä ostin sen lisäosan netin kautta, mutta kaupoissa en vielä ole nähnyt tuotetta. Mun mielestä siinä on mukavasti uusia esineitä ja tavaroita, mutta muuten se lisäosa on loppujen lopuksi aika tylsä. Olisin kaivannut luontoon uusia juttuja esim. eläimiä ja mahdollisuuden mennä uimaan lammikkoihin. En kauaa jaksanut pelata, tosiaan ei siellä paljoa muuta voi kuin olla leirinuotion äärellä tai poimia jotain yrttejä. Tietysti jokaisella on oma mielipiteensä, mutta itse en järin innostunut kuitenkaan tuosta.
- SimsSusi
Ensinnäkin se ei ole lisäosa vaan pelipaketti (game pack).
Ja kun mainitsit nuo eläimet niin se olisi ollut hyvä lisä ;)
Ja nythän on tulossa työ lisäosa että eikun sitä odottelemaan!
- Lissukkaliini
Ei sitä kauppoihin tulekaan, se on pelkästään digitaalisena. Joissakin kaupoissa (en tiedä, onko joukossa suomalaisia) myydään jotain kortteja, mikä oikeuttaa lataamaan plin Originista ilman että se pitää ostaakin sieltä.
- linduliini1
Pystyykö pelin tilaamaan jostain postissa kotiin? Itse olen sen verran vanhanaikainen, että haluaisin sen konkreettisesti käsiini enkä ostaa originista. :)
- AmmyAndWaka
Ei itsekkin olen miettinyt sitä ku kaupoissa ei ole muuta kuin se get to work mutta näköjään sitä ei tule kauppoihin :/
- Haos
:'( Mulla on sama ongelma
- moikkavän
Sen voi lötää kaupoista bundle backinä mutta siinö tulee sitten mukana vielä 2 game backiä
- Jarvelaaa
Kun olet leirillä miten ostat teltan???
"Kun olet leirillä miten ostat teltan???"
Metsänvartijoiden kioskilta simoleoneilla. (Kipsan luukun tietämille kun klikkaa, niin ostosvalikko avautuu. Kokeilin hetki sitten ja onnistui ostokset normaalisti. Aika kallista lystiä tuo lomailu, joten teltan lisäksi en sitten ostanut muuta vaan grillasin hodarit nuotiolla. Erakon mökin liepeillä oli rauhallista ja maisemat miellytti.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6611977Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san665044Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2973091Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1963009- 1372150
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221387Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301378- 1021322
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri45129340 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2311265