The sims 4 Ulkoilma

ts4ulkoilma

Joko Ulkoilma paketti / lisäosa onilmestynyt kauppoihin ?

Kysyn tätä siksi, koska itse en ainakaan pysty ostamaan Orginista.

Kiitos, jos osasit vastaa kysymykseeni :)

9

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simssii

Minä ostin sen lisäosan netin kautta, mutta kaupoissa en vielä ole nähnyt tuotetta. Mun mielestä siinä on mukavasti uusia esineitä ja tavaroita, mutta muuten se lisäosa on loppujen lopuksi aika tylsä. Olisin kaivannut luontoon uusia juttuja esim. eläimiä ja mahdollisuuden mennä uimaan lammikkoihin. En kauaa jaksanut pelata, tosiaan ei siellä paljoa muuta voi kuin olla leirinuotion äärellä tai poimia jotain yrttejä. Tietysti jokaisella on oma mielipiteensä, mutta itse en järin innostunut kuitenkaan tuosta.

• SimsSusi

Ensinnäkin se ei ole lisäosa vaan pelipaketti (game pack).
        Ja kun mainitsit nuo eläimet niin se olisi ollut hyvä lisä ;)
        Ja nythän on tulossa työ lisäosa että eikun sitä odottelemaan!

• Lissukkaliini

Ei sitä kauppoihin tulekaan, se on pelkästään digitaalisena. Joissakin kaupoissa (en tiedä, onko joukossa suomalaisia) myydään jotain kortteja, mikä oikeuttaa lataamaan plin Originista ilman että se pitää ostaakin sieltä.

• linduliini1

Pystyykö pelin tilaamaan jostain postissa kotiin? Itse olen sen verran vanhanaikainen, että haluaisin sen konkreettisesti käsiini enkä ostaa originista. :)

• AmmyAndWaka

Ei itsekkin olen miettinyt sitä ku kaupoissa ei ole muuta kuin se get to work mutta näköjään sitä ei tule kauppoihin :/

• Haos

:'( Mulla on sama ongelma

• moikkavän

Sen voi lötää kaupoista bundle backinä mutta siinö tulee sitten mukana vielä 2 game backiä

• Jarvelaaa

Kun olet leirillä miten ostat teltan???

• "Kun olet leirillä miten ostat teltan???"
      Metsänvartijoiden kioskilta simoleoneilla. (Kipsan luukun tietämille kun klikkaa, niin ostosvalikko avautuu. Kokeilin hetki sitten ja onnistui ostokset normaalisti. Aika kallista lystiä tuo lomailu, joten teltan lisäksi en sitten ostanut muuta vaan grillasin hodarit nuotiolla. Erakon mökin liepeillä oli rauhallista ja maisemat miellytti.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3015
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1550
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe