The sims 4 Ulkoilma

ts4ulkoilma

Joko Ulkoilma paketti / lisäosa onilmestynyt kauppoihin ?

Kysyn tätä siksi, koska itse en ainakaan pysty ostamaan Orginista.

Kiitos, jos osasit vastaa kysymykseeni :)

9

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simssii

Minä ostin sen lisäosan netin kautta, mutta kaupoissa en vielä ole nähnyt tuotetta. Mun mielestä siinä on mukavasti uusia esineitä ja tavaroita, mutta muuten se lisäosa on loppujen lopuksi aika tylsä. Olisin kaivannut luontoon uusia juttuja esim. eläimiä ja mahdollisuuden mennä uimaan lammikkoihin. En kauaa jaksanut pelata, tosiaan ei siellä paljoa muuta voi kuin olla leirinuotion äärellä tai poimia jotain yrttejä. Tietysti jokaisella on oma mielipiteensä, mutta itse en järin innostunut kuitenkaan tuosta.

• SimsSusi

Ensinnäkin se ei ole lisäosa vaan pelipaketti (game pack).
        Ja kun mainitsit nuo eläimet niin se olisi ollut hyvä lisä ;)
        Ja nythän on tulossa työ lisäosa että eikun sitä odottelemaan!

• Lissukkaliini

Ei sitä kauppoihin tulekaan, se on pelkästään digitaalisena. Joissakin kaupoissa (en tiedä, onko joukossa suomalaisia) myydään jotain kortteja, mikä oikeuttaa lataamaan plin Originista ilman että se pitää ostaakin sieltä.

• linduliini1

Pystyykö pelin tilaamaan jostain postissa kotiin? Itse olen sen verran vanhanaikainen, että haluaisin sen konkreettisesti käsiini enkä ostaa originista. :)

• AmmyAndWaka

Ei itsekkin olen miettinyt sitä ku kaupoissa ei ole muuta kuin se get to work mutta näköjään sitä ei tule kauppoihin :/

• Haos

:'( Mulla on sama ongelma

• moikkavän

Sen voi lötää kaupoista bundle backinä mutta siinö tulee sitten mukana vielä 2 game backiä

• Jarvelaaa

Kun olet leirillä miten ostat teltan???

• "Kun olet leirillä miten ostat teltan???"
      Metsänvartijoiden kioskilta simoleoneilla. (Kipsan luukun tietämille kun klikkaa, niin ostosvalikko avautuu. Kokeilin hetki sitten ja onnistui ostokset normaalisti. Aika kallista lystiä tuo lomailu, joten teltan lisäksi en sitten ostanut muuta vaan grillasin hodarit nuotiolla. Erakon mökin liepeillä oli rauhallista ja maisemat miellytti.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      172
      7609
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4268
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3898
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3006
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2649
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2386
    8. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      35
      2081
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      274
      2076
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2025
    Aihe