The sims 4 Ulkoilma

ts4ulkoilma

Joko Ulkoilma paketti / lisäosa onilmestynyt kauppoihin ?

Kysyn tätä siksi, koska itse en ainakaan pysty ostamaan Orginista.

Kiitos, jos osasit vastaa kysymykseeni :)

9

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • simssii

Minä ostin sen lisäosan netin kautta, mutta kaupoissa en vielä ole nähnyt tuotetta. Mun mielestä siinä on mukavasti uusia esineitä ja tavaroita, mutta muuten se lisäosa on loppujen lopuksi aika tylsä. Olisin kaivannut luontoon uusia juttuja esim. eläimiä ja mahdollisuuden mennä uimaan lammikkoihin. En kauaa jaksanut pelata, tosiaan ei siellä paljoa muuta voi kuin olla leirinuotion äärellä tai poimia jotain yrttejä. Tietysti jokaisella on oma mielipiteensä, mutta itse en järin innostunut kuitenkaan tuosta.

• SimsSusi

Ensinnäkin se ei ole lisäosa vaan pelipaketti (game pack).
        Ja kun mainitsit nuo eläimet niin se olisi ollut hyvä lisä ;)
        Ja nythän on tulossa työ lisäosa että eikun sitä odottelemaan!

• Lissukkaliini

Ei sitä kauppoihin tulekaan, se on pelkästään digitaalisena. Joissakin kaupoissa (en tiedä, onko joukossa suomalaisia) myydään jotain kortteja, mikä oikeuttaa lataamaan plin Originista ilman että se pitää ostaakin sieltä.

• linduliini1

Pystyykö pelin tilaamaan jostain postissa kotiin? Itse olen sen verran vanhanaikainen, että haluaisin sen konkreettisesti käsiini enkä ostaa originista. :)

• AmmyAndWaka

Ei itsekkin olen miettinyt sitä ku kaupoissa ei ole muuta kuin se get to work mutta näköjään sitä ei tule kauppoihin :/

• Haos

:'( Mulla on sama ongelma

• moikkavän

Sen voi lötää kaupoista bundle backinä mutta siinö tulee sitten mukana vielä 2 game backiä

• Jarvelaaa

Kun olet leirillä miten ostat teltan???

• "Kun olet leirillä miten ostat teltan???"
      Metsänvartijoiden kioskilta simoleoneilla. (Kipsan luukun tietämille kun klikkaa, niin ostosvalikko avautuu. Kokeilin hetki sitten ja onnistui ostokset normaalisti. Aika kallista lystiä tuo lomailu, joten teltan lisäksi en sitten ostanut muuta vaan grillasin hodarit nuotiolla. Erakon mökin liepeillä oli rauhallista ja maisemat miellytti.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe