oliko mulla oikeus

poika13cee

Eli "räjähdin" koulussa yksi poika haukku Suomea mm sanoi ole hiljaa suomalainen ja meillä oli äikän joku teksti jossa piti löytää väärin kirjoitettu joku juttu teksti meni näin suomalaiset möhli kuulan työnnössä sitse halusi että se luetaan uudestaan ja uudestaan sitten se ihmetteli miksi sille sanotaan että ole hiljaa(Ope) tai sai köksästä 7 ha alkoi olemaan silleen että sille sanottiin vaan että se on ulko maalainen.... Sit se leijuu sen uudella puhelimella (iPhone6) sit päätin sanoa "no sosso rahoilla" sitse alko jotain huutaan siin mä aloin hiutamaan takasin "minkä takia sä saat halventaa Suomea ja dissaa Suomea"
Teinkö oikein

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuss

      teit, jos suomalaiset ei saa haukkuu ulkomaalaisii, miks ulkomaalaiset sais haukkuu suomalaisii, jos haukkuu ni on oikeutettuu haukkuu takas.

      • poika13cee

        Okei kiitti!
        Lisää?


    • SoSad

      Joskus kannattaa vaan antaa mennä ulos korivsita tollaset. Ei kannata äersyyntyy pikku asioista, mutta myönnettäköön, olisin mäkin räjähtänyt. Toisaalta toi oli varmaan ihan turhaa kun ei tollaset ymmärrä. Antaa dissata jos se kerran on niiin hupaisaa. Muuttakoon takas sinne mistä tulikn jos on nii kamalaa sua täällä.

      Sais vaan miettii suomessa on todella hyvät olosuhteet muihin maihin verrattuna. Jos nyt niitä uutisiakaan on katsonut.

    • Kylläkyll

      Se on aina et jos toinen on tumma niin se voi haukkua suomalaisia ynm. mut jos suomalainen sanoo jotain sille se on rasismia. Minun puolesta rasismi kunniaan, anteeksi vain en arvosta teitä neekerit, koska olen teidän takia paljon pahaa ja sairaita asioita kokenut. Mielessä poltan teidät paskat roviolla. AP raivoa minunkin puolesta!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe